אנשי אל על מתנדבים לחזית ההסברה הישראלית

ביוזמה חדשה מסוגה של מנכ"ל אל על, האלוף (במיל.) אליעזר שקדי, תציב חברת התעופה טייסים ודיילים בחזית ההסברה הישראלית ותעודד את יציאתם למשימות הסברה


00:00 ,18.09.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

אל על יוצאת ביוזמה חדשה מסוגה במסרתה טייסים ודיילים, בשיתוף עם הסוכנות היהודית, משרד החוץ וארגון ההסברה Stand With Us יתגייסו למערך ההסברה במהלך שהייתם בחו"ל במסגרת עבודתם.

במסגרת זו יושק מיזם "שגרירי אל על- מסבירים כחול לבן" בניו יורק ביום ד' הקרוב באוניברסיטת YU בניו יורק. במסגרת ההשקה יישאו מנכ"ל החברה אליעזר שקדי ואנשי אל על הרצאה משותפת בבית הספר למנהל עסקים שבמקום.

ביוזמה חדשה מסוגה של מנכ"ל אל על, האלוף (במיל.) אליעזר שקדי, תציב חברת התעופה טייסים ודיילים בחזית ההסברה הישראלית ותעודד את יציאתם למשימות הסברה.

עוד נמסר כי ה"שגרירים" החדשים בשיתוף עם הסוכנות היהודית, משרד החוץ וארגון ההסברה Stand With Us יגיעו לאוניברסיטאות, קהילות יהודיות וארגונים גדולים בשלושה יעדים בצפון אמריקה: טורונטו, לוס אנג'לס וניו יורק.

סמנכ"ל השירות באל על, יהודית גרסריו, והממונה על פיתוח שליחויות בסוכנות היהודית המנהל את המיזם, אלון פוטרמן: "מאות דיילים וטייסים הציעו את עצמם לפרויקט, שכולו בהתנדבות מלאה. מתוכם נבחרו בעלי כישורי שפה, רטוריקה ומידות ייצוגיות המבקשים להציג את פניה היפות, החיוביות והא-פוליטיות של מדינת ישראל- פנים שלא נראות בהכרח באמצעות התקשורת הזרה."

נציין כי ה"שגרירים" הנבחרים עברו תכנית הכשרה אינטנסיבית בחודשים האחרונים, שהועברה ע"י אנשי הארגונים השותפים למיזם. התכניות שנהגו במהלך ההכשרה יועברו בימים שבין הטיסות בהם שוהים עובדי צוות האוויר בחו"ל. במהלך שהיות אלו, שבכל חברת תעופה בעולם מנוצלים למנוחה, טיולים או לשופינג, ישתתפו הדיילים והטייסים בסדרות הרצאות, שיחות ומפגשים עם תושבים מקומיים.

מיזם "שגרירי אל על- מסבירים כחול לבן" יושק בניו יורק ביום ד' הקרוב (ה14/9/11) באוניברסיטת YU . במסגרת ההשקה יישאו מנכ"ל החברה אליעזר שקדי ואנשי אל על המשתתפים בפרויקט הרצאה משותפת בבית הספר למנהל עסקים שבמקום.