אל על: שני מינויים בכירים בקרב חברי ההנהלה

ינקלה שחר, אשר משמש כגזבר החברה ב-17 השנים האחרונות, ימונה לסמנכ״ל הכספים. ד״ר רונן יוכפז, אשר שימש בשנים האחרונות כראש אגף פיתוח בחטיבת הטכנולוגיה של בנק הפועלים, ימונה לסמנכ״ל טכנולוגיות מידע


09:36 ,27.04.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת אל על מדווחת על שני מינויים בכירים בקרב חברי ההנהלה: מר ינקלה שחר ששימש כגזבר החברה ב-17 השנים האחרונות, מונה לתפקיד סמנכ״ל הכספים, ויתרום מנסיונו הפיננסי להמשך הצלחת כל תכניות הצמיחה וההתפתחות של החברה, תוך שמירה על יציבות, המשכיות עסקית ותמיכה בתכנית האסטרטגית ארוכת הטווח של החברה. שחר, בן 60, נשוי+3, מילא במשך שנים רבות את תפקיד גזבר החברה, מה שמקנה לו היכרות עמוקה עם הפעילות העסקית והפיננסית של אל על, בין היתר שימש גם כדירקטור בחברות בנות שונות. לפני תפקידו באל על עבד שחר בבנק הפועלים בתפקיד מנהל קשרי לקוחות, וכן שימש כסמנכ״ל הכספים בחברת אלעד גרופ קנדה. ינקלה בוגר תואר ראשון משולב בכלכלה ומתמטיקה מהאוניברסיטה העברית.

 

בתוך כך מינתה החברה את ד״ר רונן יוכפז לתפקיד סמנכ״ל מערכות המידע בחברה. יוכפז יתחיל את תפקידו בחודש יולי 2023. במסגרת תפקידו יהיה אחראי על הובלת הטרנספורמציה הטכנולוגית, פיתוח מערכות מידע ותשתיות הדיגיטל, עולמות הסייבר, ביג-דאטה ותחום ה-AI  העתידי של החברה, כמו גם נושא החדשנות והשקעות בטכנולוגיות. ד״ר יוכפז יסיים מעל שמונה שנים בתפקידים ניהוליים וטכנולוגיים בכירים בבנק הפועלים, האחרון שבהם מנהל הפיתוח הראשי האמון על בניית המוצרים והשירותים העסקיים של הבנק, בהם עולמות המודרניזציה והטרנספורמציה. בעברו ייסד ושימש בתפקידים בכירים בחברות הזנק טכנולוגיות מגוונות (Startup's) כמו VNT Software, ו- VeNotion technologies. ד״ר יוכפז הינו בוגר ממר״ם (סא״ל במיל׳), בעל ניסיון של 17 שנה בניהול ופיתוח מערכות מידע מורכבות כלל צה״ליות, ומחזיק במספר תארים מעולמות מדעי המחשב (BSc), כלכלה, מנהל עסקים (MBA), ותואר דוקטורט במערכות מידע (PhD) בתחום עולמות הענן.

 

לדברי דינה בן טל גננסיה, מנכ״לית אל על: ״אני מברכת על שני המינויים הבכירים האלה. ניסיונו העשיר של ינקלה והיכרותו רבת השנים עם אל על מכשירים אותו באופן טבעי לשמש כסמנכ״ל הכספים של החברה. ד״ר רונן יוכפז מצטרף לאל על בתקופה בה החברה נמצאת במגמת התאוששות  ויוביל את הטרנספורמציה הטכנולוגית שהיא חלק מאסטרטגיית החברה. אני סמוכה ובטוחה בהצלחת שניהם לטובת המשך הצלחתה של אל על״.