אל על שינעה מנוע מטוס דרימליינר בשת״פ עם אייר ברידג׳

אל על מטענים שינעה השבוע מטען חריג שיצא מסינגפור והגיע לנתב״ג דרך מוסקבה הודות לשת״פ האסטרטגי עם אייר ברידג׳ קרגו. מדובר בחלקי מנוע עבור מטוס הדרימליינר תוצרת רולס רויס במשקל של 6 טון


09:42 ,14.08.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

בהמשך לשת״פ האסטרטגי עליו הכריזה אל על מטענים ב-1 ביולי עם חברת Air Bridge הרוסית נמסר מחברת אל על מטענים על שינוע מטען חריג מסינגפור דרך מוסקבה לתל אביב.

 

מדובר בחלקי מנוע של מטוס דרימליינר שהגיע לישראל, כאמור, מסינגפור דרך מוסקבה, וזאת לטובת. החלקים, תוצרת חברת Rolls Rouce ומשקלם 6 טון, הובלו לטובת התקנה במטוס הדרימליינר. נציין כי מפעל רולס רויס נמצא בסינגפור ועלות המנוע עומדת על סך של כ-41 מיליון דולר.

 

מעל אל מטענים נמסר כי שינוע מנוע הדרימליינר הינו דוגמה ליכולות הבינלאומיות של אל על מטענים ולשת״פ עם חברות מטען בינלאומיות בהן חברת אייר ברידג׳.

 

נזכיר כי במסגרת אירוע ההשקה רב המשתתפים שהתקיים בתחילת יולי במטה החברה בלוד הוכרז על שת״פ אסטרטגי בין חטיבת המטענים של אל על עם חברת ASL וקבוצת AirBridgeCargo מרוסיה.

 

באירוע, שהתקיים בנמל התעופה בן-גוריון בהשתתפות מר אנטולי ויקטורוב, שגריר רוסיה בישראל, סרגיי לזרב, מנכ״ל חברת Air Bridge Cargo Airlines לצד הנהלת חברת אל על בראשות אלי דפס, יו״ר אל על, גונן אוסישקין, מנכ״ל אל על, רונן שפירא, מנהל חטיבת המטענים, וסוכני מטען, השיקה חטיבת המטענים באל על את שיתופי הפעולה עם חברת ASL וקבוצת AirBridgeCargo חברות החכרת מטוסי מטען, לביצוע הטסת המטענים של חברת אל על.