אל על נבחרה לפתוח את עונת הסקי בבולגריה

החברה תפעיל לראשונה מטוס מסוג דרימליינר בקו הטיסות לסופיה על רקע הביקוש הגבוה של חובבי הסקי הישראליים. אל על מפעילה ארבע טיסות שבועיות ליעד סופיה, בולגריה, בימי ראשון, שלישי, רביעי ושישי


13:48 ,22.12.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

אל על נבחרה לפתוח את עונת הסקי בבולגריה על ידי הנהלת שדה התעופה בסופיה, לרגל פתיחת עונת החורף. אל על היא חברת התעופה הישראלית שמטיסה את כמות הנוסעים הגדולה ביותר לסופיה מדי חורף, ובשל כך נבחרה השנה לפתוח את עונת הסקי בטקס חגיגי שנערך בשדה התעופה בסופיה, בהשתתפות מנהל השדה, מר חסוס קבלרו, סגנית שר התיירות הבולגרי, גב׳ מריאלה מודבה, ס.סמנכ״ל תפעול בינלאומי באל על, קובי גולן, נציגי החברה בבולגריה וקונסולית ישראל בבולגריה, גב׳ אורלי דפנה סונה, ובכירים נוספים ממשרד התחבורה והתיירות בבולגריה.

 

לאור הביקושים הגבוהים, אל על תפעיל החל מינואר 2023, גם את מטוס הדרימליינר, מטוס הדגל של אל על.

 

לדברי קובי גולן, ס. סמנכ״ל תפעול בינלאומי אל על: ״בשנים האחרונות אנו מזהים מגמה הולכת וגוברת של ישראלים אשר טסים לסופיה בולגריה, לחופשות סקי. אל על רואה בסופיה יעד אסטרטגי ומשקיעה משאבים רבים על מנת לאפשר לעוד ישראלים ליהנות מאתרי הסקי המקצועיים שסופיה מציעה ומנופיה המדהימים. אנו מזמינים את הקהל הבולגרי להגיע לישראל וליהנות מהאקלים, מאתרי הקודש מהשפע הקולינרי ומהטבע המגוון שיש לה להציע״.

 

אל על מפעילה ארבע טיסות שבועיות לסופיה, בולגריה, בימי ראשון, שלישי, רביעי ושישי. רוב הטיסות יבוצעו באמצעות מטוס 737 הכולל שתי מחלקות שירות - תיירים ועסקים.

 

בולגריה היא אחד מיעדי הסקי המועדפים על הישראלים והיא מציעה אתרי סקי מהגדולים והמקצועיים בעולם: בנסקו ובורביץ' המפורסמים, אתרי סקי פופולריים אשר מציעים תנאים ומסלולים מקצועיים, יחד עם מחירים אטרקטיביים לכל כיס. סופיה, בירתה של בולגריה היא יעד חורף מדהים, המציעה נופים מדהימים, מוזיאונים, מבנים עתיקים ברמה הגבוהה ביותר, חיי לילה פעילים ואזורי טבע נפלאים לטיולים רגליים, כמו גם אפשרויות רבות לחופשות ספא ומעיינות חמים.