אל על מרחיבה את צי מטוסי הנוסעים

חברת התעופה חתמה על הסכם לרכישת מטוס נוסעים מדגם בואינג 747-400 שצפוי להתקבל בסוף החודש. אומדן ההשקעה הכוללת בגין הרכישה והתאמת המטוס לצרכי החבר עומד על סך של כ-23 מיליון דולר


00:00 ,20.02.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת אל על רכשה מטוס נוסעים נוסף. המטוס, מדגם בואינג 747-400, נרכש מחברת R.B.Leasing Company וצפוי להתקבל בחברה בסוף חודש פברואר 2011 ולהצטרף לצי מטוסיה רחבי הגוף. כך נמסר מחברת אל על.

עוד נמסר כי, אומדן ההשקעה הכוללת בגין רכישת המטוס, לרבות ההשקעות הנדרשות בחברה לקליטתו והתאמתו לצרכי החברה עומד על סך של כ-23 מיליון דולר ארה"ב. רכישת המטוס תמומן בשלב ראשון על ידי אמצעי מימון עצמיים והחברה בוחנת חלופות לדרכי מימון.

אליעזר שקדי, מנכ"ל אל על, אמר כי, "החברה ממשיכה במגמת ההצטיידות והרחבת צי המטוסים ורוכשת מטוס נוסף רחב גוף. רכישת המטוס הינה בהתאם לאסטרטגיה העסקית של החברה ונועדה לתת מענה לפעילות ולביקושים ביעדי החברה בהם מופעל צי מטוסיה רחבי הגוף ולאפשר לנוסעי החברה היצע מושבים גדול ואיכותי מאוד תוך שיפור מתמיד ברמת השירות ללקוחותינו".

שמואל קוזי, סמנכ"ל התחזוקה באל על ציין כי, המטוס מיועד לשרת את החברה ביעדים בינוניים וארוכים. החברה תשקיע בשידרוג פנים המטוס, בכדי להעצים את חווית הטיסה של הנוסע ולהתאימו לסטנדרט הגבוה של צי מטוסי אל על.

עוד ציינו באל על כי, בצי המטוסים של החברה ישנם כיום חמישה מטוסי נוסעים מדגם 747-400 עם קבלת המטוס, ימנה צי זה שישה מטוסים.