אל על מפסיקה את קו הטיסות הישיר לסאו פאולו

זאת החל מ- 1 בנובמבר2011. אליעזר שקדי מנכ"ל אל על:"העלייה החדה והמתמשכת במחירי הדלק והוצאות הביטחון הגבוהות בקו, מחייבת בחינה מחודשת של מערך הטיסות באל על"


00:00 ,03.08.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

לאור העלייה החדה והמתמשכת במחירי הדלק והוצאות הבטחון הגבוהות הוחלט בחברת אל על לסיים את קו הטיסות הישיר לסאו פאולו, החל מ- 1 בנובמבר 2011. החלטה זו היא חלק מתהליכי ההתייעלות וצמצום ההוצאות בחברת אל על, נמסר.

אליעזר שקדי מנכ"ל אל על: " העלייה החדה והמתמשכת במחירי הדלק, מחייבת בחינה ממוקדת של יעדי אל על, כפי שנעשה בחברות תעופה אחרות, בעת הזו בעולם. הנסיקה חסרת התקדים במחירי הדלק הסילוני (כ- 40%), הוצאות הביטחון והוצאות התפעול הגבוהות בקו זה, הביאו לקבלת ההחלטה. מציאות זו מחייבת אותנו לבחון מחדש את כדאיותה הכלכלית של כל טיסה וטיסה."

שקדי הוסיף והדגיש כי "במקביל לצעד הנ"ל בכוונת אל על להציע ללקוחותיה טיסות ליעדי דרום אמריקה באמצעות מערך טיסות המשך, תוך השענות על רשת היעדים הישירים של אל על בצפון אמריקה ובאירופה והסכמי שיתוף עם חברות זרות.

באל על ציינו כי טיסות ליעדי דרום אמריקה, באמצעות אל-על, תתאפשרנה על ידי רשת הנתיבים הקיימת ומגוון טיסות המשך מאירופה וצפון אמריקה. עוד נמסר כי לקוחות שכרטסו עד היום כרטיסים למועד שהוא מעבר ל- 10 בנובמבר 2011, יקבלו מענה ויגיעו ליעדם.