אל על השיקה שירותים חדשים

באירוע הקיץ של חטיבת המטענים של אל על הושק שירות EL Al 2 Door ונחשפה אפליקציה חדשה, המאפשרת מעקב בזמן אמת אחר המטענים


11:14 ,16.07.2015 מאת: מערכת פורט2פורט

באירוע הקיץ של חטיבת המטענים באל על השתתפו כ–300 לקוחות, משלחים, סוכנים ועובדים, לרגל השקת מוצרים חדשים.

 

את האירוע, שנערך במועדון הזאפה בהרצליה, פתח סמנכ"ל מטענים באל על רונן שפירא. שפירא הודה ללקוחות , לשותפים ולעובדי החטיבה, שעושים מלאכת קודש והשיק מוצרים חדשים. בין המוצרים: קו הטיסות החדש לבוסטון ושירות EL AL  2 Door – שירות הכולל שחרור ומסירה ברחבי אירופה ומיועד למשלוחים במשקל 50 ק"ג ועד 7 טון.

 

שפירא ציין כי "אין כוונה להתחרות במשלחים, אלא לאפשר להם לקבל שירות משלים להובלה האווירית". שירות EL AL  2 Door ישווק באמצעות חטיבת המטענים ויתופעל ע"י חברת ACI.

 

כמו כן חשף שפירא אפליקציה חדשה, המאפשרת מעקב בזמן אחר המטענים ומעבירה ללקוח מידע בדחיפה אודות סטטוס המשלוח.

 

מנכ"ל אל על דויד מימון עלה אף הוא לבמה וציין כי "היה מרגש לראות את החיבוק החם שרונן מקבל מהאורחים השונים. אני שמח מאוד על הבחירה ברונן לתפקיד".

 

עוד ציין מימון כי " כמוביל הלאומי, אל על מחויבת להתחדש הן באמצעים והן בפתרונות השונים ללקוחות". מימון שיבח את עבודת חטיבת המטענים ואת החידושים שהיא מובילה ועוד צפויה להוביל. מימון העניק תעודת הוקרה למחלקת התפעול בראשות אבי פרי. את תעודת ההוקרה קיבל איציק רומנו, בשם המחלקה.

 

עוד באירוע, שגריר נפאל בישראל, שהודה על הסיוע של אל על בהטסת ציוד הומניטרי לאחר רעש האדמה שפקד את המדינה. השגריר איחל הצלחה לחברה בפעילות העסקית ובמוצרים החדשים שהיא משיקה.

 

את הערב אירגן והנחה משה בן חביב, מנהל השיווק של חטיבת המטענים. לסיום נהנו האורחים מהופעת אורח של סינגולדה וחברים.