אל על השיקה הטיסות לסן פרנסיסקו

רגע לפני ההמראה של טיסת הבכורה התקיים בטרקלין ״המלך דוד״ ובשער העלייה למטוס טקס גזירת סרט כמיטב המסורת בהשתתפות הנהלת אל על. גונן אוסישקין: בקרוב נהיה עם תשעה קווים לצפון אמריקה


14:05 ,13.05.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

גונן אוסישקין, מנכ״ל אל על ומיקי שטרסבורגר, סמנכ״ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על השיקו את הטיסות הישירות החדשות של החברה לסן פרנסיסקו בארה״ב.

 

מחברת אל על נמסר כי טיסת הבכורה של החברה מתל אביב לסן פרנסיסקו (LY019) במטוס הדרימליינר ״חיפה״ שעוצב באיורים מרהיבים של היעדים החדשים של החברה לסן פרנסיסקו ולאס וגאס יצאה לדרכה אתמול בלילה.

 

רגע לפני ההמראה של טיסת הבכורה התקיים בטרקלין ״המלך דוד״ ובשער העלייה למטוס טקס גזירת סרט כמיטב המסורת בהשתתפות הנהלת אל על ובמעמד הרב הראשי לישראל לשעבר, הרב ישראל מאיר לאו.

 

עם השקת הטיסות ליעד החדש תפעיל אל על טיסות ישירות לשבעה יעדים בצפון אמריקה: ניו יורק (JFK ו-EWR), טורונטו, בוסטון, מיאמי, לוס אנג׳לס וסן פרנסיסקו

 

גונן אוסישקין, מנכ״ל אל על, הזמין את הרב ישראל מאיר לאו לעמוד לצדו במהלך הנאום ואמר: ״סן פרנסיסקו מבחינתנו היא הגשמת חלום. טיסת הבכורה שתצא עוד מעט תהיה על מטוס הדרימליינר חיפה עם צביעה מיוחדת של איורי סן פרנסיסקו ולאס וגאס - אין מטוסים כאלה בעולם. סן פרנסיסקו זה נתיב מספר 7 של אל על לצפון אמריקה ושנה הבאה לאחר שנשיק את אורלנדו ושיקגו כבר נהיה עם 9 קווים לצפון אמריקה - ועל נאמר ׳אמריקה היא שלנו׳, כמו הקמפיין החדש של החברה שיעלה בקרוב״.

 

לו״ז הטיסות: הטיסות ימריאו מנתב״ג בימים שני, רביעי ושישי בשעה 01:05 וינחתו בסן פרנסיסקו כעבור כ-14:50 שעות ב-06:00 בבוקר (זמן מקומי).

 

טיסות החזרה מסן פרנסיסקו יצאו בימים שני ורביעי בשעה 20:00 וינחתו בנתב״ג כעבור כ-13:40 שעות בשעה 19:40. טיסות החזרה במוצ״ש ייצאו מסן פרנסיסקו בשעה 22:45 וינחתו בנתב״ג בשעה 22:25.

 

בהמשך השנה אל על תשיק טיסות ישירות ללאס וגאס ואורלנדו.