אל על: הושלם מבצע ניקיון מיוחד לקראת הפסח במעל 40 מטוסים

חברת אל על נערכת במלוא המרץ לקראת חג הפסח ועתידה להוציא מעל ל-500 טיסות לכ-40 יעדים בכל העולם. כחלק מההיערכות, למעלה מ-40 מטוסים של החברה עברו ״סדר פסח״ הכולל ניקיון יסודי ועמוק, הכשרת מטבחונים לפסח ועוד


09:34 ,04.04.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת אל על נערכת במלוא המרץ לקראת חג הפסח וחול המועד הבאים עלינו לטובה, ועתידה להוציא מעל ל-500 טיסות לכ-40 יעדים בכל העולם במהלך השבועות הקרובים, כאשר היעדים המבוקשים ביותר בקרב הישראלים הם: בנגקוק, ניו-יורק, טוקיו,  מיאמי, לונדון, פריז, ליסבון, רומא ומילאנו.

 

כחלק מההיערכות, למעלה מ-40 מטוסים של החברה עברו ״סדר פסח״ הכולל ניקיון יסודי ועמוק, הכשרת מטבחונים לפסח ועוד. בתוך כך נחשפים לראשונה מקומות מפתיעים אותם מנקים במהלך כל השנה וגם בחג הפסח כמו: הורדת כיסויי המושב וניקוי שלד הכיסא, ניקיון התקרה, ניקיון תעלות האוורור, ניקיון המטבחונים ועוד.

 

מחברת אל על נמסר כי ״חופשת פסח מתאפיינת בטיסות משפחתיות רבות ובאל על משקיעים משאבים רבים על מנת להעניק להורים ולילדיהם חופשה מוצלחת – כבר משלב הצ׳ק-אין אל על תפעיל ׳סיירת שירות לנוסע׳, שמטרתה לטפל בנוסעים בשלב ההמתנה לצ׳ק אין בשדה. הסיירת תסייע בבידוק מהיר של משפחות עם ילדים במטרה לקצר את זמני ההמתנה בתורים, זאת לצד נוסעים מבוגרים הזקוקים לעזרה, תבצע חלוקת מים ונשנושים, הוצאת נוסעים עם כבודת יד בלבד מהתור, ומענה לשאלות הנוסעים״.

 

גם בתוך המטוס חשבו באל על על המשפחות והוסיפו מגוון שירותים ומוצרים עבור משפחות עם ילדים, כמו למשל חלוקת צעצועים ומשחקי חשיבה מתוך מגוון רחב, כגון פאזלים, משחקי חברה, קלפים, מודלים להרכבה בתלת מימד, מדבקות ועוד.

 

עוד נמסר מחברת אל על כי לקראת החג החברה העשירה את ספריית הסרטים המונה למעלה מ-300 סרטים מתוכם עשרות סרטי ילדים ומשפחה מדובבים לעברית. ״בחלק מהטיסות נפתיע את לקוחותינו עם פעילות מיוחדת במסגרת שיתוף פעולה ייחודי עם אמן החושים ואושיית הרשת שחר ליבנה״, נמסר.