אל על בדרך לחתום על הסכם קוד משותף עם JetBlue

החברות הגישו בקשה לאישור ההסכם למשרד התחבורה בארצות הברית. JetBlue מפעילה 850 טיסות יומיות בתוך ארצות הברית, הקאריביים ואמריקה הלטינית


12:11 ,29.09.2014 מאת: מערכת פורט2פורט

אל על וחברת התעופה האמריקאית JetBlue הגישו למשרד התחבורה בארצות הברית בקשה לאישור הסכם קוד ביניהן.

לשתי החברות הסכם אינטרליין משותף, שנחתם ב-2010 ומאפשר לנוסעי אל על להזמין טיסות המשך בחברת JetBlue. הסכם הקוד שייר החדש יאפשר לרכוש כרטיס משולב לטיסות המשך דרך נמלי התעופה JFK וניוארק ל-35 מיעדי JetBlue ברחבי ארצות הברית.

 

אל על מפעילה כיום עד 22 טיסות שבועיות מתל אביב לניוארק ול-JFK. ההסכם יאפשר לחברה לבצע מכירה חופשית של כרטיסי טיסה ל-35 היעדים הכלולים בהסכם, בין השאר לבסטון, שיקגו, פורט לודרדייל-הוליווד, פאלם ביץ' (פלורידה), לאס וגאס, אורלנדו, סן פרנסיסקו, סן חואן (פורטו ריקו), יוסטון, וושינגטון.

 

JetBlue, שבסיסה בניו יורק, פועלת כיום ב-86 ערים ברחבי ארצות הברית, האיים הקריביים ואמריקה הלטינית. החברה מטיסה 30 מיליון נוסעים בשנה ומפעילה 850 טיסות יומיות.

 

מנכ"ל אל על דוד מימון: "אנו גאים להרחיב את השותפות עם חברת התעופה JetBlue. ההסכם של אל על עם JetBlue הינו מהלך חשוב, שפותח בפני הנוסע  הישראלי והאמריקאי אפשרויות רבות ומגוונות ומעמיק את מרחב האפשרויות לטיסות בין ישראל לצפון אמריקה ומשקף את אסטרטגיית אל על - לפעול כחברה גלובלית בכל רחבי העולם ולצמוח בעקביות, תוך מתן מענה לתנועה העסקית לישראל וממנה".

 

מנכ"ל JetBlue רובין הייס: "אנו שמחים להדק את שיתוף הפעולה עם אל על, שותפה חשובה של JetBlue מזה שנים רבות. שיתוף הפעולה החדש יהפוך את  הזמנת הטיסות עבור לקוחותינו לפשוטה עוד יותר".