איתיחד קרגו תרכוש 7 מטוסי מטען מאיירבוס

הרכישה האחרונה אמורה להכפיל את צי המטען הנוכחי של חברת התעופה של חמישה מטוסי בואינג 777-200 לסך של 12 מטוסי מטען. מטוסי המטען החדשים יתמכו בהתחייבות של חברת התעופה להגיע לאפס פליטות נטו עד 2050


12:13 ,11.08.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת התעופה הלאומית של איחוד האמירויות, Etihad Airways, אישרה הזמנה לשבעה מטוסי מטען של איירבוס A350. בפברואר חתמה חברת התעופה על מכתב כוונות לסוג המטוס ב-Singapore Airshow, כחלק מהאסטרטגיה שלה לשפר את יכולות המטען שלה ולהרחיב את פעילות ההובלה האווירית העולמית שלה.

 

מנכ״ל קבוצת Etihad Aviation, טוני דאגלס, אמר: ״בבניית אחד הציים הצעירים והברי-קיימאים בעולם, אנו שמחים להאריך את השותפות ארוכת הטווח שלנו עם איירבוס כדי להוסיף את מטוס המשא A350 לצי שלנו. דאגלס הוסיף כי מטוסי המטען החדשים יתמכו בהתחייבות של חברת התעופה להגיע לאפס פליטות נטו עד 2050 וכי קיבולת המטען הנוספת תתמוך בצמיחה חסרת התקדים שהחברה חווה בחטיבת מטענים של Etihad.

 

ההרחבה האחרונה אמורה להכפיל את צי המטען הנוכחי של חברת התעופה של חמישה מטוסי בואינג 777-200 לסך של 12 מטוסי מטען.

 

כריסטיאן שרר, מנהל המסחר הראשי של איירבוס, הביע את שמחתה של יצרנית המטוסים האירופית שתרחיב את ״שותפותה ארוכת השנים עם Etihad Airways״. שרר הדגיש עוד כי הדור החדש של מטוסי המטען הגדולים מביא יתרונות חסרי תקדים וחסרי תחרות מבחינת טווח, יעילות דלק וחיסכון בפחמן, כדי לעזור ללקוחות לשפר את היעילות התפעולית שלהם ולהפחית את ההשפעה הסביבתית שלהם.

 

Etihad Cargo רשמה ביום שני רווחי שיא במחצית הראשונה של 2022, שסימנו 35% מההכנסות התפעוליות המאוחדות של הקבוצה בצמיחה של 6% בהכנסות לעומת התקופה המקבילה ב-2021.