איתיחד: גידול של פי 3 בקצב ההזמנות

משרד החוץ של איחוד האמירויות הודיע לפני שעה קלה למשרד החוץ הישראלי כי הסכם הפטור מאשרות אושר על ידי ממשלת איחוד האמירויות וייכנס לתוקפו באופן מיידי. רן פולק, המנהל המסחרי של איתיחאד בישראל: צופים כי המגמה תתעצם


11:06 ,10.10.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

משרד החוץ של איחוד האמירויות הודיע לפני שעה קלה למשרד החוץ הישראלי כי הסכם הפטור מאשרות אושר על ידי ממשלת איחוד האמירויות וייכנס לתוקפו באופן מיידי. משמעות עבור הישראלים חיסכון של כ-90 דולר לאדם וחיסכון בזמן של הוצאת אשרה.

 

לדברי רן פולק, המנהל המסחרי של איתיחאד בישראל, המיוצגת ע״י ממן אוויאישן, נמסר, ״משעות הבוקר אנו עדים לגידול של פי 3 בהיקפי ההזמנות לטיסות לאבו דאבי בהשוואה לממוצע ההזמנות היומי ומשיחות שאנו מקיימים עם סוכני נסיעות ומארגני קבוצות אין לנו ספק כי המגמה הזאת עומדת להתעצם, שכן עונת התיירות באמירויות מתחילה בחודש נובמבר״.

 

עיקר ההזמנות, על פי פולק, הן מצד קבוצות מאורגנות של תיירים ישראלים שהפטור מוויזה הינו חסכון משמעותי עבורן הן ברמה הכספית והן ברמה הלוגיסטית ומצד זוגות שמבקשים כעת לחקור את היעד החדש.

 

לדברי פולק, כחלק מהרצון של חברת התעופה להציע ערך מוסף לישראלים בעת הזאת, תעניק איתיחאד לכל נוסע כרטיס כניסה חינם לתערוכת ״אקספו 2021״ שנפתחה לאחרונה בדובאי.