איתיחאד החלה להציע טיסות לישראלים

החברה, הנחשבת לאחת מחברות התעופה הטובות בעולם, משווקת בישראל על ידי חברת טל תעופה חל מהיום, 1 בספטמבר. מציעה טיסות לאבו דאבי וליעדי המשך בכל רחבי העולם


13:45 ,01.09.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

איתיחאד איירווייס (Etihad Airways), חברת התעופה הלאומית של אבו-דאבי, הנחשבת לאחת מחברות התעופה הטובות בעולם, משווקת בישראל על ידי חברת טל תעופה חל מהיום, 1 בספטמבר.

 

באמצעות טל תעופה, אתיחאד מציעה כאמור החל מהיום את טיסותיה לנוסעים ישראלים, לאבו דאבי, בירת איחוד האמירויות, וממנה ליעדים רבים במזרח התיכון, אסיה, אוסטרליה ויעדים נוספים.

 

שיתוף הפעולה בין אתיחאד וטל תעופה נולד כמענה לדרישה הולכת וגוברת לנסיעות בין שתי המדינות. אתיחאד חידשה במהלך יולי פעילות ומגבלות הקורונה מוסרות בהדרגה מרשת הנתיבים שלה.

 

לדברי ניסים סגיס, סמנכ״ל מסחר בטל תעופה, ״בשבועות האחרונים אנו עדים לעלייה בדרישה מהשוק הישראלי ורצון לחזור ולטוס. אנו נרגשים לשתף פעולה עם שותפינו החדשים - איתיחאד, ולהציע לנוסעים מישראל את האפשרות לחוות את חוויית השירות המפורסם של אתיחאד לאבו דאבי ויעדים נוספים ברשת הטיסות העולמית שלה״.

 

איתיחאד אירווייס טסה ללמעלה מ-80 יעדים ברחבי העולם וצי המטוסים שלה כולל למעלה מ-100 מטוסי בואינג ואיירבוס. החברה הטיסה במהלך 2019 למעלה מ-17 מיליון נוסעים. בשנים האחרונות, החברה זכתה בפרסים רבים על שירות מעולה, שירותי מטען, תכנית נוסע מתמיד ושירותי הדרכה ותחזוקה.

 

קבוצת טל תעופה מייצגת חברות תעופה ותיירות עם של 35 סניפים בעולם כולל אירופה, אסיה, צפון אמריקה וכמובן בישראל. פעילותה העיקרית של טל תעופה הינה בתחום הייצוג וההפצה המסחרית עבור 30 חברות תעופה הן בתחום הנוסעים והן המטען. החברה גם התקשרה בהסכם עם ארגון התעופה IATA להפצה ומכירה של כרטיסי טיסה באמצעות מערכות שונות.