איסתא: טיסות לניו יורק בשת״פ עם נאוס האיטלקית

הטיסות, שיופעלו עם עצירה קצרה במילאנו של כשלוש שעות לכל כיוון, מבוצעות במטוסים חדשים של החברה. הטיסה למילאנו תבוצע במטוס צר גוף ואילו טיסת ההמשך תבוצע במטוס דרימליינר. טלי נוי, סמנכ״לית שיווק ומכירות: החלטנו לשווק טיסות במחיר נמוך לעומת יתר החברות


08:48 ,13.03.2024 מאת: מערכת פורט2פורט

לראשונה איסתא משווקת טיסות לניו יורק עם חברת נאוס האיטלקית, הטיסות, שיופעלו עם עצירה קצרה במילאנו של כשלוש שעות לכל כיוון, מבוצעות במטוסים חדשים של החברה. הטיסה למילאנו במטוס צר גוף, הטיסה ממילאנו לניו יורק במטוס דרימליינר.

 

מחברת איסתא נמסר: ״המחירים בלעדיים לאיסתא 1,329 דולר לאדם כולל כבודה בתאריכים נבחרים במהלך חופשת הפסח. מבדיקה שערכנו המחירים לניו יורק בתקופה חג הפסח בטיסות הישירות וכן בטיסות קונקשיין של חברות אחרות הם מעל 2,000 דולר לאדם״. 

 

טלי נוי, סמנכ״לית שיווק ומכירות של איסתא: ״חופשת פסח מאופיינת בחופשות ארוכות יחסית והדרישה לטוס לארה״ב ולניו יורק בפרט ממשיכה להיות טרנד גם השנה בתקופה זו. יחד עם זאת, עקב העדר היצע מספק של טיסות לניו יורק המחירים גבוהים והזמינות הולכת ומתמעטת ככל שמתקרבים לפסח. לאור הביקוש המשמעותי החליטה איסתא לשווק טיסות לניו יורק JFK במחירים נמוכים משמעותית מיתר החברות, כדי להעניק ללקוחותינו אפשרות לטוס ליעד במחירים נוחים וזאת עם אפשרות להוסיף בית מלון במחירים תחרותיים ואטרקטיביים. חשוב לנו לייצר אפשרויות חופשה רבות תוך חוויית רכישה טובה״.