אייר פראנס חידשה הפעילות בקו ת״א - פריז

החברה מפעילה בטיסה היומית לפריז מטוס איירבוס מדגם A350-900, המטוס החדיש ביותר בצי המטוסים של החברה, אשר נועד לתמוך ולחזק את התנועה העסקית של החברה בישראל


14:02 ,02.04.2024 מאת: מערכת פורט2פורט

החל מה-1 באפריל 2024, אייר פראנס בטיסה יומית לפריז במטוס האיירבוס A350-900 אשר נועד לתמוך ולחזק את התנועה העסקית של החברה בישראל. 

 

אלון נטע, המנהל המסחרי של קבוצת אייר פראנס KLM  בישראל: ״חזרתן של טיסות אייר פראנס לישראל  לטיסה יומית במטוס האיירבוס A350-900, המטוס החדיש ביותר בצי המטוסים של החברה, עם מחלקת פרימיום אקונומי ייעודית, מושבי מיטה במחלקת העסקים, מסכי בידור אישיים בכל מחלקה ושירות WIFI לכל נוסע, בהחלט מעידה על הבעת האמון הרב שיש להנהלת החברה בשוק הישראלי ומנהליה״. 

 

לדברי נטע ״יש לציין כי לאחרונה אנו רואים התאוששות יפה של ענף התעופה בישראל ואנו עדים לביקושים ההולכים וגוברים של הקהל הישראלי לצרפת בפרט ויעדי אירופה בכלל, הן בפלח השוק העסקי והן בשוק התיירותי של ישראלים רבים המבקשים לטוס לחופשות התאוורות למספר ימים בודדים״. 

 

מקבוצת אייר פראנס KLM נמסר: ״בטיחות הלקוחות והצוותים שלה היא בראש סדר העדיפויות המוחלטות שלה. חברת התעופה עוקבת באופן שוטף אחר המצב הגיאופוליטי באזורים המשרתים ומעלים על ידי מטוסיה על מנת להבטיח את הרמה הגבוהה ביותר של בטיחות טיסה״.