איבריה: מטוסים משודרגים בקו ת״א – מדריד

החברה תחל להשתמש בחודש אפריל 2018 במטוסי איירבוס A330-200 חדשים המיועדים לטיסות ארוכות טווח בהם מושבים ארגונומטריים נוחים במיוחד במחלקת התיירים


14:46 ,19.10.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת התעופה איבריה משדרגת את הטיסות שבין נתב"ג למדריד: החל מחודש אפריל 2018 תכניס חברת איבריה לטיסות בין תל אביב למדריד, את המטוס החדש שלה, האיירבוס -200330 בתצורה של טיסות ארוכות טווח (Longhaul). עד כה הפעילה החברה טיסות במטוסי בעלי תצורה קצרת טווח (Short Haul), ורק בכמה מימי השבוע הציעה מטוסים בתצורה ארוכות טווח, אך עתה החליטה החברה לשדרג את כל טיסותיה לתל אביב ולהבטיח רמת שירות בלתי מתפשרת וחוויית טיסה יוקרתית ונוחה במיוחד. בכך תהפוך איבריה לחברת התעופה האירופאית השנייה, אחרי בריטיש איירווייס, המפעילה את כל הטיסות מישראל ואליה בתצורה של טיסות ארוכות טווח.

 

מאיבריה נמסר כי חוויית הטיסה במטוסי A330-200 הינה ייחודית ועומדת בסטנדרטים גבוהים ביותר. העיצוב המיוחד של המושבים במחלקת עסקים מאפשרת לכל כסא להפוך בקלות ובמהירות למיטה שטוחה לחלוטין באורך מלא של 2 מטרים. מערכת הבידור במטוס, היא מהתקדמות ביותר בעולם התעופה, וכוללת מסכי מגע גדולים במיוחד. מדובר במערכת הבידור מהמתקדמות ביותר בשוק, שבה ניתן לצפות בסרטים החדשים ביותר שיצאו למסכים, לצד, סרטים דוקומנטריים, סדרות טלוויזיה, משחקים אינטראקטיביים ומוזיקה שתתאים לכל טעם וגיל. השדרוג יהיה כמובן גם במחלקת התיירים: המושבים הארוגונומטריים החדשים המותקנים במטוסים מאפשרים נוחות מירבית גם במחלקת התיירים. גם במחלקה זו מותקנים מסכי מגע שבהם יכול כל נוסע לבחור לעצמו ממבחר הסרטים הענק המוצע בטיסות.

 

נוסעים המגיעים מתל אביב יוכלו להמשיך בטיסות המשך ל-29 היעדים שאליהם טסה איבריה בתוך ספרד,  עם 20 טיסות יומיות כגון ברצלונה, בילבאו, אליקאנטה, מאלאגה, סביליה וגרנדה ועוד.