אטלס אייר: מטוס מטען שני עבור MSC

חברת ATLAS Air קיבלה לידיה את מטוס המטען השני מתוך ארבעת מטוסי המטען מדגם בואינג 777-200 שהיא תפעיל עבור MSC Air Cargo. שני מטוסי המטען הנוספים יימסרו לידי החברה ברבעון הרביעי של השנה


08:55 ,27.07.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

מטוסי המטען החדשים מופעלים על ידי אטלס אייר בעקבות הסכם ארוך טווח מסוג ACMI הכולל תפעול מטוסים, צוות, תחזוקה, וביטוח שהוכרז בספטמבר אשתקד.

 

חברת האם של MSC Air Cargo, ענקית הספנות משוויץ MSC ציינה כי שירותי התעופה של החברה מציעים כעת שירות מסביב לעולם לשדות תעופה בהם מקסיקו סיטי (NLU), אינדיאנפוליס (IND), ליאז׳ (LGG), סיאול (ICN) ושיאמן (XMN).

 

מייקל סטין, מנכ״ל Atlas Air Worldwide, אמר: ״בהתבסס על ההשקה המוצלחת של פתרון המטען האווירי של MSC, אנו שמחים מאוד לקבל בברכה את המטוס השני מדגם 777 כחלק מהשותפות האסטרטגית ארוכת הטווח שלנו. אנו מצפים ששני מטוסי ה-777 הנותרים שלנו יימסרו ברבעון הרביעי״.

 

ג׳ני דאבל, סגנית נשיא בכירה למטענים אוויריים ב-MSC, אמרה: ״המשלוח של המטוס השני שלנו הממותג תחת לוגו MSC מייצג מרכיב אסטרטגי נוסף לקראת ההיצע שלנו שמחבר עוד יותר נתיבי סחר עבור הלקוחות שלנו. בשיתוף עם Atlas Air, בנינו בסיס איתן על מנת להרחיב את פתרון המטען האווירי שלנו״.

 

Atlas Air קיבלה את ה-777F הראשון בעסקת ACMI בנובמבר. בחודש שלאחר מכן בוצעה ההשקה של MSC Air Cargo. חברת התעופה בחרה בשדה התעופה של ליאז׳ כמרכז האירופי שלה.