SAS מוסיפה שתי טיסות שבועיות לשטוקהולם בקיץ

החברה מציינת שנה להפעלה מחדש של קו תל אביב-קופנהגן, שהחל עם טיסה שבועית אחת וכיום מונה ארבע טיסות, וכן מוסיפה שתי מחלקות שירות חדשות


00:00 ,20.06.2013 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת התעופה סקנדינביאן איירליינס, המפעילה טיסות ישירות בקו תל אביב-קופנהגן, מציינת שנה ראשונה ומוצלחת לפעילותה בישראל.

החברה, שחנכה את הקו ביוני 2012 עם טיסה שבועית אחת, מפעילה כעת ארבע טיסות שבועיות ישירות לקופנהגן. בנוסף, החל מיום שישי הקרוב (21.6), תוסיף שתי טיסות שבועיות לשטוקהולם בחודשי הקיץ.

בנוסף, SAS השיקה בימים האחרונים שתי מחלקות שירות חדשות בטיסות מישראל ובתוך אירופה, הנקראת: SAS GO ו- .SAS PLUS

מנהל SAS בישראל יקי כהן: " אני שמח לציין בסיפוק רב כי חזרת סאס לישראל והפתיחה מחדש של הקו לקופנהגן עלתה על הציפיות. מחלקות השירות החדשות תאפשר לנוסעים ליהנות מחוויית טיסה נוחה ונעימה יותר, החל משלב ההזמנה ועד לטיסה עצמה. עם הטיסות הישירות של סאס, סקנדינביה קרובה מתמיד ומציעה שפע של אטרקציות ייחודיות במחירים נוחים".

השירות החדש, SAS GO ו- SAS PLUS, יחליפו את המחלקות הקודמות: תיירים, תיירים אקסטרה ועסקים, ויציעו לנוסעים הרבה יותר. השינוי בא מתוך ראייה אקטיבית של SAS, במטרה ליצור חווית טיסה נוחה ויעילה יותר עבור נוסעים בתוך אירופה ובמרחקים הקצרים יחסית, בתוכם הקווים מישראל.

בין ההטבות לנוסעים: בשירות SAS PLUS ניתן לקחת כבודת יד ושתי מזוודות מטען ללא תשלום, ארוחה ומשקאות במטוס, מסלול מהיר בצ'ק אין, גישה חופשית לטרקלין העסקים, אפשרות לצ'ק אין סלולרי/אינטרנט, הכפלת צבירת הנקודות במועדון היורובונוס, אפשרות לשינוי וביטול מועדי הטיסה ללא חיוב, בחירת מקומות הישיבה כבר במועד ההזמנה והנחת ילדים.

SAS GO כולל כבודת יד אחת ומזוודת מטען אחת ללא תשלום, עיתונים חינם, קפה או תה חינם, צ'ק אין סלולר ו/או באינטרנט, הנחה משמעותית לילדים וצעירים, אפשרות להחזר כספי מלא תוך 24 שעות ואפשרות לשינוי מועדי הטיסות בתשלום נמוך.