Poste Air Cargo מוסיפה טיסת מטען נוספת בקו מילאנו-ת״א

החברה תפעיל שתי טיסות שבועיות עם מטוסי בואינג 737 פרייטר. הצעד נועד לתמוך ביבואנים והיצואנים הישראלים, בתגובה להפסקת הסחר עם טורקיה ומצוקת קיבולת המטען באירופה. לחברה HUB במילאנו המאפשר קליטת מטענים מכל רחבי אירופה והטסה לישראל


13:02 ,07.05.2024 מאת: מערכת פורט2פורט

על רקע ההפסקה המוחלטת של פעילות הסחר עם טורקיה, חברת Poste Air Cargo מוסיפה טיסת מטען נוספת בקו מילאנו - ת״א - מילאנו כדי לתמוך ביבואנים והיצואנים הישראלים. בעקבות כך, החל מהשבוע הקרוב תפעיל חברת התעופה האיטלקית בסה״כ 2 טיסות מטען שבועיות קבועות בקו מילאנו - ת״א - מילאנו ובקו ת״א - בוקרשט, על פי דרישה.

 

הטיסות יופעלו בימים שבת וראשון באמצעות מטוסי בואינג 737 פרייטר ויציעו שירות גם למטענים מבוקרי טמפרטורה ומטענים מסוכנים. בכך למעשה חוזרת Poste Air Cargo לאופי ותדירות השירות שסיפקה ליבואנים והיצואנים בישראל ערב מתקפת הטרור ב-7 באוקטובר.

 

נזכיר כי בתחילת חודש מאי היחסים בין טורקיה וישראל רשמו שפל חדש עם ההחלטה של טורקיה לעצור את כל פעילות הסחר עם ישראל, ביבוא וביצוא. להחלטה הזו יש השפעה דרמטית על יבואנים רבים שנאלצים בימים אלה לאתר ספקים חדשים במדינות אחרות.

 

בשיחה עם מוטי ארבל, מנכ״ל חברת ACI המשווקת את Poste Air Cargo ואשר מיוצגת על ידי ROM TOP בישראל, ציין ארבל כי ההחלטה בחברת התעופה האיטלקית התקבלה בעיקר בעידוד הנציגות הישראלית על רקע העצירה המוחלטת של פעילות הסחר מול טורקיה והקושי הגובר באיתור קיבולת פנויה להטסת מטען מיעדים רבים באירופה לתל אביב. ״אנו כעת צופים ביקוש גדול יותר״, אמר.

 

לדברי ארבל, בימים אלו יבואנים רבים מחפשים אלטרנטיבות לפעילות הסחר מול טורקיה ומנסים לאתר ספקים חדשים באירופה. ״איטליה היא אחד השווקים האטרקטיביים ליבואן הישראלי ובעיקר מילאנו שהיא עיר תעשייתית במהותה״, אמר.

 

לדבריו, הרשת הרחבה של Poste ברחבי אירופה מאפשרת ליבואן הישראלי לייבא סחורה מכל רחבי אירופה ודרך ה-Hub של Poste Air Cargo הממוקם במילאנו להטיס את המטען לישראל באמצעות הטיסות השבועיות לתל אביב. ״חברת Poste Air Cargo מאמינה בשוק הישראלי ונרתמת לעזור ליבואנים והיצואנים הישראלים בפרט בעת הזו״, סיכם ארבל.

 

נזכיר כי חברת Poste Air Cargo נוסדה בשנת 1981 תחת השם Mistral Air והפכה לחלק מקבוצת Poste Italiane בשנת 2002. מאז 2018 החברה מתמקדת בפעילות של מטען אווירי, באמצעות מטוסי מטען (בואינג 737).