Global GSA Group מחליפה את ECS כסוכנת המכירות של אל על מטענים

במסגרת ההערכות החדשה מינתה חטיבת המטענים באל על סוכן מכירות כללי חדש, Global Gsa Group שיפעל בהולנד, ספרד, אנגליה, צרפת, גרמניה וסקנדינביה


00:00 ,23.10.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

חטיבת המטענים של אל על מחליפה את סוכן המכירות הכללי שלה בחלק ממדינות אירופה וסקנדינביה. בימים אלה הוחלט באל על על מינוייה של חברת Global GSA Group כסוכנת המכירות הכללית החל מ- 1 בנובמבר 2011.

בחטיבת המטענים באל על ציינו כי החברה נערכת לפריסה חדשה באירופה, במטרה להגביר פעילותה בשווקים בינלאומיים שאינם קשורים לשוק הישראלי.

כאמור, במסגרת ההערכות החדשה מונה סוכן מכירות כללי חדש, Global Gsa Group בהולנד, ספרד, אנגליה, צרפת, גרמניה וסקנדינביה. סוכן המכירות החדש יחליף את סוכן המכירות הקודם- ECS, במדינות אלה.

בחטיבת המטען של אל על נימקו את ההחלטה לבחור ב- Global GSA Group "בשל ניסיונו הרב במכירות מטענים בשווקים בינלאומיים".

נזכיר כי בחודשים האחרונים נפוצו גל השערות לגבי האפשרות של מיקור חוץ בהפעלת חטיבת המטענים באל על. דובר החברה מיהר להזים את השמועות וציין כי "מכירת פעילות חטיבת המטענים, המהווה נכס אסטרטגי ורב חשיבות לחברה, אינה עומדת על הפרק".

נציין בארוע לקוחות המטען של אל על, שנתקיים במהלך ספטמבר, התייחס מנכ"ל החברה אליעזר שקדי לחשיבות של חטיבת המטען לחברה והסביר את המהלך הצפוי במינויה של Global GSA Group כ"מהלך נכון יותר". עוד אמר שקדי: "אנחנו בחברת אל על ואני אישית, מאמין ומשוכנע שעולם המטענים בחברת אל על הוא קריטי, משמעותי והוא מהווה חלק מאד-מאד-מאד חשוב בחברת אל על בשורה התחתונה שלה, ביכולות שלה וביכולת ההתפתחות שלה לעתיד".