חברות שילוח אווירי בחרו ב Tradevision

בעקבות החלטת ממס"ח לסגור את פעילות מתג המטענים CCS_IL, ארגנה ממס"ח כנס שבו הציגו מספר חברות בינלאומיות המובילות את תחום השידור האלקטרוני של מסמכים וסטטוסים. כל לקוחותיה הפעילים של ממס"ח בחרו בחברת Tradevision כחלופה לממס"ח. חברת Tradevision מיוצגת בארץ ע"


00:00 ,25.06.2002 מאת: מערכת פורט2פורט
 למערכת העיתון "שי ספנות ותעופה" נמסר כי בעקבות החלטת ממס"ח לסגור את פעילות מתג המטענים CCS_IL, ארגנה ממס"ח כנס שבו הציגו מספר חברות בינלאומיות המובילות את תחום השידור האלקטרוני של מסמכים וסטטוסים. כל לקוחותיה הפעילים של ממס"ח בחרו בחברת Tradevision כחלופה לממס"ח. חברת Tradevision מיוצגת בארץ ע"י חברת Tradevision IL בניהולה של רחל נתיב.
 
מוצרי Tradevision מחברים את המשתמש באמצעות תקשורת האינטרנט למוקד המספק מידע ברמת שטר המטען, ההזמנה, או תעודת המשלוח. ההתחברות פשוטה ונגישה ללא בירורים טלפוניים ועבודת ניירת. במידה והעבודה נעשית עם מערכת תוכנה מקומית, היא תתממשק בקלות למערכת לצורך שידור מסמכים אלקטרוניים וקליטה אוטומטית של סטטוסים מחברות תעופה וספנות.
 
Tradevision נוסדה ב- 1992 בסקנדינביה ומאז מובילה את טכנולוגיות ה- EDI להעברת נתונים ומסמכים אלקטרוניים עבור קהיליית הסחר הבינלאומי. כיום החברה נשלטת ע"י קונצרן Descartes אשר בבעלותו הרשת הלוגיסטית המובילה בעולם, אליה מחוברים 6000 חברות לוגיסטיקה, תובלה ושילוח. לחברה סניפים ונציגויות בכל העולם.
 
ל Tradevisionמחוברים כ-120 חברות תעופה, 20 חברות הספנות מהמובילות ואלפי משלחים וחברות לוגיסטיות. בין לקוחותיה הגדולים ניתן למנות את ה- DEUTCHE-POST, SCHENKER KUEHNE&NUGEL,, BAX, APC האוסטרלית, LOGISTICS MAERSK, DANZAS/AEI , EXEL ועוד רבים אחרים.
Tradevisionפיתחה מגוון מוצרים לשימוש המשלחים, חברות התעופה, סוכנים, GSA, GHA, חברות לוגיסטיות וחברות הפצה.
 
מוצרי החברה כוללים:
  • מיתוג מסרי EDI - זהו השירות הותיק ביותר שפותח עם הקמתה של Tradevision. השירות מאפשר העברת מסמכים אלקטרונים בין השותפים העסקיים בשרשרת האספקה. לדוגמא – שידור שטרי מטען אלקטרונים מהמשלח לחברות התעופה, מסרי BOOKING לחברות תעופה וחברות ספנות, מסרי סטטוס מהמובילים השונים אל לקוחותיהם וכו".
  • Logiman - הכלי האולטימטיבי למעקב מרוכז אחר המטענים בכל מקום, בכל סוגי ההובלה באמצעות מנוע אקטיבי לניהול הארועים המעורבים בתהליך האספקה. רכישת שירות ה Logiman כוללת אספקת אתר אינטרנט אשר מאפשרת שליטה בכניסת לקוחותיך לאתר לצורך איתור משלוחיהם. המעקב מבוצע ברמת ההזמנה, תעודת המשלוח, הפריט ושטר המטען. המייחד את Tradevision הינה שיטת החיוב ע"פ שימוש בלבד.
  • ResLink - מערכת לניהול ההזמנות בחברת התעופה. אין צורך בהתקנות, מאחר והגישה למערכת מבוצעת דרך האינטרנט. בצרוף ממשקים פשוטים למערכת ניהול המטען הפנימית היא מאפשרת לחברת התעופה ולקוחותיה ביצוע הזמנות וניהול תור ההזמנות. התשלום הוא לפי הזמנות בפועל.
  • PC Pro - זהו הכלי באמצעותו ניתן לנהל את עבודת הניירת, הפקת מסמכי שילוח ומדבקות בר-קוד בתקן IATA, שידור המסמכים למוביל בצורה אלקטרונית, ביצוע BOOKING אצל המוביל ומעקב אחר סטטוס המשלוחים. גם מערכת זו אינה דורשת השקעות בתוכנה והתשלום הוא חודשי ולפי רמות שימוש.
  • MoveCon - מוצר לניהול תנועת ומלאי ה ULD של חברת תעופה.