חברות התעופה Air France ו-KLM משלבות פעילות ויוצאות במחירון אחד ומשותף

חברות התעופה Air France הצרפתית ו-KLM ההולנדית משלבות פעילות ויוצאות במחירון אחד משותף בישראל. כך למשל יוכל הנוסע לטוס לפריס עם אייר פראנס ולחזור עם KLM דרך אמסטרדם או לטוס לארה"ב או למזרח הרחוק עם KLM דרך אמסטרדם ולחזור דרך פריס עם אייר פראנס וכל זה בכרט


00:00 ,11.04.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

חברות התעופה Air France הצרפתית ו-KLM ההולנדית משלבות פעילות ויוצאות במחירון אחד משותף בישראל. כך למשל יוכל הנוסע לטוס לפריס עם אייר פראנס ולחזור עם KLM דרך אמסטרדם או לטוס לארה"ב או למזרח הרחוק עם KLM דרך אמסטרדם ולחזור דרך פריס עם אייר פראנס וכל זה בכרטיס טיסה אחד.
 
לורן דה-לאג', מנכ"ל Air France ישראל אמר: "אנו שמחים על יציאת המחירון, המהווה  שלב נוסף במיזוג החברות ומדגים את התועלות הגדולות שהלקוחות יפיקו משילוב הכוחות של שתי חברות מובילות כמו Air France ו-KLM".
 
לדברי חנן צוייג, מנכ"ל KLM ישראל. המחירון המשותף מבטא שלב נוסף בשיתוף הפעולה בין שתי החברות ומגדיל את מגוון האפשרויות לנוסעים. "מערכת המחירים החדשה תאפשר לנוסעים גמישות גדולה יותר הן במספר היעדים והן במספר הטיסות מידי יום ליעדים השונים".
 
ההסכם שנחתם בין Air France ל-KLM בספטמבר 2003 הביא ליצירתה של חברת התעופה מהגדולות באירופה. הקבוצה כוללת חברת אחזקות ו- 2 חברות תעופה אשר שומרות על המותג שלה, על זהותה ועל גופיה העסקיים. הקבוצה המאוחדת א ק כוללת היום כ- 106 אלף עובדים, 66.3 מיליון נוסעים, מקיפה כ- 225 יעדים וצי של 556 מטוסים.
 
את המחירון ניתן להוריד בפורמט PDF מאתרי האינטרנט של  Air France ו- KLM המיועד לשימושם של סוכני הנסיעות בכתובות www.crescendoaf.com (Air France) www.klmtrade.co.il (חברת KLM).