חברה ישראלית תספק מסועים מתקדמים ל-UPS

המסועים מיועדים למערך שינוע החבילות בבית החברה החדש הנבנה בנתב"ג. חברת קומטרנס-טק תספק את המסועים בהיקף של 1.6 מיליון שקל


00:00 ,31.10.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

המסועים מיועדים למערך שינוע החבילות בבית החברה החדש הנבנה בנתב"ג. חברת קומטרנס-טק תספק את המסועים בהיקף של 1.6 מיליון שקל
 
UPS ישראל חתמה על עסקה עם חברת קומטרנס-טק לאספקת מסועים אוטומטיים אשר יותקנו בבית UPS, העתיד להיפתח במתחם נתב"ג בתחילת שנת 2008.
 
העסקה, אשר היקפה מסתכם בכ-1.6 מיליון שקל, תכלול מערכת מיון חבילות משוכללת בבניין החדש הכוללת זרועות הפצה המחוברות כמקשה אחת במאות מטרים של מסועים ממונעים המשולבים במערכות שקילה ומדידת נפח אוטומטיות.
 
המערכת החדשה הינה אוטומטית לחלוטין ומסוגלת לשקול ולמיין למעלה מ-1,500 חבילות בשעה. זו הפעם הראשונה שמערכת מסוג זה מותקנת בישראל.
 
בית UPS מוקם בימים אלה בהשקעה של למעלה מ-45 מיליון שקלים. המתחם אשר שטחו הבנוי יהיה כ-10,000 מ"ר ויתפרס על כ-21 דונם, ייבנה באזור הלוגיסטי החדש אותו מפתחת רשות שדות התעופה. בשלב זה, בית UPS הינו הבניין המסחרי היחיד הנבנה באזור אסטרטגי זה.
 
אל המתחם שייבנה תועבר פעילות מטה החברה, מרכז המיון הארצי של UPS, תפעול מערך ההפצה של אזור המרכז, מערכי הייבוא והייצוא וכן עמילות המכס. מתוך כלל השטח הבנוי של המתחם, ישמשו כ-6,000 מ''ר לתפעול ולאחסנה. שטחים אלו תוכננו על פי הסטנדרטים המתקדמים ביותר על פיהם פועלת  UPS בעולם.
 
בנוסף, יותקנו במרכז המיון מערכות הרמה מיוחדות של חברת לודיגה הגרמנית, המתמחה בבניית מתקני ההרמה של UPS ברחבי העולם. היקף עסקה זו מסתכם במעל ל-750 אלף שקלים. המערכות יותקנו על ידי צוות מיוחד, אשר יגיע במיוחד מגרמניה לצורך התקנת המערכות הכוללות במות הרמה למכולות אוויריות ומשטח גלגלי שינוע ייחודי הניתן להזזה ידנית גם כאשר מונחים עליו מטענים במשקלים גבוהים מאוד.