התקיים ארוע טעימת יין ישראלי למחלקות היוקרה של אל על

חברת התעופה הלאומית "אל על" קיימה, זו הפעם הרביעית, אירוע טעימת יינות שבמסגרתו נבחרו היינות אשר יוגשו במחלקות היוקרה של החברה בשנה הקרובה. האירוע התקיים במרכז ליינות "איש הענבים" ביפו העתיקה.


00:00 ,11.06.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
חברת התעופה הלאומית "אל על" קיימה, זו הפעם הרביעית, אירוע טעימת יינות שבמסגרתו נבחרו היינות אשר יוגשו במחלקות היוקרה של החברה בשנה הקרובה. האירוע התקיים במרכז ליינות "איש הענבים" ביפו העתיקה.
 
מחברת אל על נמסר כי ייחודה של הטעימה היא בהרכב הטועמים המשלב העדפות של לקוחות החברה יחד עם שיקולים מקצועיים וטעמים אישיים. השילוב תואם את האסטרטגיה השיווקית הרחבה של חברת אל על הרואה בשיתוף הלקוחות בתהליכי קבלת ההחלטות ערך מרכזי להצלחה בשוק תחרותי. שיתוף הלקוחות והצוות בבחירת היין למחלקות היוקרה הפך למסורת ב"אל על" וזו השנה הרביעית בה נערך אירוע שכזה.
 
לטעימה הוגשו יינות ישראליים כשרים בסדרות האיכותיות, מ 11 יקבים בהם: כרמל מזרחי, ברקן, יקבי רמת הגולן, סגל, תשבי, בנימינה, דלתון, אפרת, וזו הפעם הראשונה ל 3 יקבים חדשים: יקבי הגליל, רקאנטי ויקבי התבור.
 
בין הטועמים: אנשי מקצוע בענף היין, חובבי יין, נוסעים מתמידים בחברה ונציגי אל על וביניהם דיילי מחלקות היוקרה. תוצאות הטעימה עובדו במקום והתוצאות נמסרו כ- 30 דקות מתום הטעימה.
 
הטעימה נערכת בניהולו המקצועי של חיים גן מנכ"ל המרכז "איש הענבים" ובפיקוחו של יועץ היין לחברת אל על, פרי עגור.
 
מנכ"ל חברת אל על, עמוס שפירא, אמר:
 
התקיים ארוע טעימת יין ישראלי למחלקות היוקרה של אל עלהיום בחרנו את היינות אשר נגיש במחלקות היוקרה של החברה בשנה הקרובה. אני מבקש להודות ליקבים על היענותם והשתתפותם בטעימה לצוות אל על על תרומתו הרבה להצלחת האירוע, למארחינו חיים גן ואנשי צוות "איש הענבים" וליועץ היין של "אל על" פרי עגור.
 
בין הטועמים היום, הנמצאים איתנו, היו גם לקוחות נאמנים של חברת "אל על" אותם אנו גאים לשתף בתהליכי קבלת ההחלטות הנוגעות לרמת השירות. שיתוף הנוסעים והצוות בבחירת היין למחלקות היוקרה הפך למסורת ב"אל על" וזו השנה הרביעית בה נערך אירוע שכזה.
 
חברת אל על אשר דווקא בימים כאלה מנהלת את אורח חייה הרגיל , התחרותי והבועט , מוכיחה לנוסעיה כי היא לא מפסיקה לרגע לשקוד על שיפור השירות והבטיחות מתוך התמדה ואמונה שקהל לקוחותינו הם הערך העליון עבורנו, ואירוע הטעימות הזה שכולל תהליך שיתוף מחזק ומעצים את פעילותה של חברת אל על , אשר בתוך עמה חיה ונושמת .
 
פעילות זו , של בחירת היינות למחלקות היוקרה במטוסי החברה , הינה חלק ממגמה מתמשכת של התפתחות תרבות ענף היין בישראל ב- 15 השנים אחרונות. אנשי העסקים , והקהל הטס במחלקות היוקרה יודע ומעריך איכות. איכות טיסה , איכות שירות , איכות המזון וגם כמובן איכות וטיב  היין המוגש. לקהל הטסים במחלקות היוקרה יין הוא חלק מהתרבות הקולינארית , ואנו דואגים לספק תרבות זו , ועל הצד הטוב ביותר.
 
היין בטיסה היא חלק מחווית הטיסה הכוללת אותה אנו מקפידים ליצור עבור נוסעינו. עולם היין, בעיניי, הוא עולם של הנאה וזו כנראה הסיבה שבגללה אנו משיקים כוס לחיים , ועוצמים את עיננו כשאנו טועמים את היין , אנו משלבים את היין עם אוכל משובח, ונוהגים לשתות אותו ברוגע , בשלווה ובנחת , כמו במחלקות היוקרה של אל על.
 
אל על , כמו היין, משתבחת עם הזמן ועושה רבות בכדי להתאים עצמה לטעם הקהל , ותודה לכולכם שנטלתם חלק בתהליך זה.
 
כפי שכולנו  יודעים, תהליך ההפרטה של חברת אל על יצא לדרך. אנו רואים בו תהליך חיוני , חיובי ונחוץ . ועוד , החיים באזורינו , כנראה ומקבלים תפנית חיובית המצביעה על שינוי שהלוואי ויחזיר את הכלכלה , התיירות והתעופה לימיהם הטובים.
 
בשם חברת אל על ובשמי אנו  מקדמים תהליכים אלו בתקווה גדולה. אבל אנחנו לא נשתה עם עיניים עצומות אלא פקוחות לרווחה , למען הצלחת ההפרטה ועתידה של אל על במבט מפוכח ואופטימי לעתיד ".