השר שטרית למועצת רש"ת: אם לא תשתנה התנהגות העובדים- הרשות עשויה להפוך לחברה ממשלתית

שטרית: אין שום הצדקה לכך שיהיו השבתות כלשהן בשדות התעופה; לדבריו, עובדי הרשות נהנים מרמות שכר מהגבוהות במשק וכי לא ייתכן שהם ישתקו את תנועת הנוסעים על פי גחמותיהם


00:00 ,07.07.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

שר התחבורה מאיר שטרית הופיע אתמול בפני מליאת מועצת רשות שדות התעופה. השר פתח את דבריו באומרו שאין שום הצדקה לכך שיהיו השבתות כלשהן בשדות התעופה. לדבריו, עובדי הרשות נהנים מרמות שכר מהגבוהות במשק וכי לא ייתכן שהם ישתקו את תנועת הנוסעים על פי גחמותיהם.
 
בהקשר זה הודיע השר כי מעמדה של רשות שדות התעופה מובטח כרשות אך ורק בשל דעתו כי בשלב זה כך צריך להיות מעמדה. עם זאת, הוסיף השר, כי אם לא תשתנה התנהגות העובדים, עשויה הרשות להפוך לחברה ממשלתית.
 
השר הגיב לפרסומים בדבר העסקת קרובי משפחה ברשות באופן סדרתי והודיע כי דבר זה איננו מקובל עליו וכי הרשות חייבת לאמץ את הכלל הנוהג בחברות הממשלתיות ולפיו העסקה כזאת היא אסורה.
 
השר הודיע כי לאחרונה התקבלה ההחלטה הסופית וכי הוסרו המכשולים מתחילת התחרות בענף הטיפול במטענים האוויריים בשדה התעופה. על פי השר שטרית, חברת סוויספורט זכתה במכרז לפעול כמפעיל המטענים הנוסף בתוך שטח שדה התעופה וכי לשם הבטחת התחרות ההוגנת תזכה החברה לתקופת ינוקה (הגנה) של חמש שנים מיום תחילת עבודות הבינוי.
 
הישיבה התקיימה במסוף הגבול נהר הירדן לאחר טקס חנוכת אולם היוצאים החדש במקום, במעמד שר התחבורה הירדני.