השר שטרית ביקר באילת והציג תוכניות פיתוח

שר התחבורה מאיר שטרית הודיע אמש במהלך בכינוס פוליטי בעיר אילת כי המכרז לבניית שדה התעופה הבינ"ל החדש בעיר יושלם לכל המאוחר בתחילת השנה הבאה וכי משך בנייתו יתמשך שנתיים. שטרית הוסיף כי השדה יהיה ערוך לקליטת כל סוגי המטוסים ולשם כך ייבנה עבורו מסלול באורך ה


00:00 ,21.06.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

שר התחבורה מאיר שטרית הודיע אמש במהלך בכינוס פוליטי בעיר אילת כי המכרז לבניית שדה התעופה הבינ"ל החדש בעיר יושלם לכל המאוחר בתחילת השנה הבאה וכי משך בנייתו יתמשך שנתיים. שטרית הוסיף כי השדה יהיה ערוך לקליטת כל סוגי המטוסים ולשם כך ייבנה עבורו מסלול באורך המקסימלי של 3 ק"מ.
 
השר שטרית הודיע גם כי התכניות לסלילת קו הרכבת לאילת הופקדו בות"ל (ועדה לתשתיות לאומיות) וכי הכוונה היא לצאת לביצוע עם גמר התכניות בתוך שנה ולהשלים את עבודות הסלילה בתוך 3 שנים מאותו המועד. שטרית הוסיף ואמר כי במתחם שדה התעופה החדש תוקם תחנה עבור הרכבת.
 
השר שטרית השתתף אמש גם בכנס פקחי טיסה בינ"ל אשר התקיים בעיר בחסות אגודת פקחי הטיסה בישראל ואיגוד הפקחים הבינ"ל (IFATCA). בדבריו בפני באי הכנס – נציגים מ- 30 מדינות - הדגיש השר את חשיבות עבודתם של הפקחים בעולם בכלל ובישראל בפרט בעידן של האיום החבלני על מטוסי נוסעים.
 
השר ציין כי ישראל ניצבת בחזית הטכנולוגית של פיתוח אמצעי הגנה על מטוסים, והוסיף: "אמרתי לשרי התחבורה אשר אתם נפגשתי במהלך הסלון האווירי בלה בורז'ה כי יש לתת תשובה בינ"ל לאיום הטילים נגד המטוסים לפני שיהיה מאוחר מדי".