העברה מדלת לדלת של בעלי חיים

איזי שאטל וטרמינל פור פטס חתמו על שיתוף הפעולה במסגרתו ייהנו לקוחות שתי החברות ממחיר מיוחד ברכישת סל שירותי טרום טיסה עם העברה יבשתית של חיית המחמד. ההסכם מאפשר שרותי העברה מדלת לדלת לנוסעים לחו"ל


00:00 ,22.10.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

איזי שאטל וטרמינל פור פטס חתמו על שיתוף הפעולה במסגרתו ייהנו לקוחות שתי החברות ממחיר מיוחד ברכישת סל שירותי טרום טיסה עם העברה יבשתית של חיית המחמד. ההסכם מאפשר שרותי העברה מדלת לדלת לנוסעים לחו"ל
 
הסכם שיתוף פעולה נחתם בין Terminal 4 Pets, הסוכנות הישראלית להטסת חיות לחו"ל, ו-Easy Shuttle, המספקת שירותי העברה מדלת לדלת לנוסעים לחו"ל.
 
ד"ר איתן קריינר, מנכ"ל Terminal 4 Pets, מדווח כי מדי שנה מוטסים מישראל אלפי בעלי חיים, ולעתים קרובות נדרשת להם העברה מנמל התעופה לביתם החדש בחו"ל. שיתוף הפעולה עם Easy Shuttle מאפשר העברת בעלי החיים בקלות יחסית, משלים את שירותי טרום הטיסה הניתנים לבעלי חיים ובעליהם, ומבטיח כי המעבר לחו"ל יעבור בצורה הפשוטה והחלקה ביותר עבורם.
 
"לקוחות רבים של Terminal 4 Pets הם משפחות הנמצאות בתהליך של relocation" מדווח קריינר, "והעברת חיית המחמד היא רק מרכיב אחד בתהליך ההעברה, שהוא מורכב מאוד הן מבחינה רפואית, הן מבחינה מנהלתית והן מבחינה רגשית. העברת חיית המחמד אינה דומה להעברת ציוד, וזאת בשל הקשר הרגשי העמוק שחשים הבעלים כלפי בעל החיים שלהם."
 
Terminal 4 Pets הוקמה על מנת לתת מענה לצורכיהם של הטסים לחו"ל", אומר קריינר, "מתוך מטרה להפוך את המעבר לפשוט ונעים יותר, גם לחיה וגם לאדם הטס עמה. ההיכרות עם השירותים הייחודיים של Easy Shuttle אפשרה לנו להוסיף עוד מרכיב חשוב מאוד לסל המוצרים המוצעים ללקוחותינו הטסים לחו"ל – העברה מדלת לדלת ושירות הובלה פרטי עם הנחיתה בארץ היעד".
 
מיכאל רז, מנכ"ל Easy Shuttle, מדווח כי שירותי Easy Shuttle ניתנים ביעדים נבחרים כגון לונדון, פריז, ניו יורק, אמסטרדם, איסטנבול וערים נוספות בעולם. "אנחנו ערוכים לתת מענה כל יום, בכל שעה משעות היממה, ללקוחות המגיעים מהארץ, בין אם הם הולכים על שתיים או הולכים על ארבע".
 
לאחרונה טס בעלים של כלב מישראל לארה"ב ולטיסת הפנים לא הורשה להעלות את הכלב, בשל מגבלות של חברת התעופה. הכלב זכה להובלה ברכב ממוזג, שאסף אותו מן השדה והביא אותו בתנאי מחלקה ראשונה, אל בעליו, שטס ישירות אל היעד.
 
רז מדווח כי במסגרת שיתוף הפעולה ייהנו לקוחות שתי החברות ממחיר מיוחד ברכישת סל שירותי טרום טיסה עם העברה יבשתית של חיית המחמד.