המראות ונחיתות של מטוסי סילון בשדה התעופה באילת

היום: החלטה סופית על המשך המראות ונחיתות של מטוסי סילון בשדה התעופה באילתבעניין. מנכ"ל משרד התחבורה, סלמן בן ציון יסייר מחר (19.12.02) בשדה התעופה באילת, בלווית אנשי מינהל התעופה האזרחית כדי לקבל החלטה באשר להמשך ההמראות והנחיתות


00:00 ,18.12.2002 מאת: מערכת פורט2פורט
היום: החלטה סופית על המשך המראות ונחיתות של מטוסי סילון בשדה התעופה באילת
מנכ"ל משרד התחבורה יסייר בשדה כדי לקבל החלטה סופית בעניין

מנכ"ל משרד התחבורה, סלמן בן ציון יסייר מחר (19.12.02) בשדה התעופה באילת, בלווית אנשי מינהל התעופה האזרחית כדי לקבל החלטה סופית באשר להמשך ההמראות והנחיתות של מטוסי סילון כבדים באילת.
מנכ"ל משרד התחבורה יעקוב מקרוב אחר התקדמות העבודות להסטת קטע מכביש הערבה, הסמוך לשדה מערבה ותיקון הליקויים במסלול שדה התעופה באילת.

ראש מינהל התעופה האזרחית, תא"ל (מיל') עמוס עמיר דחה לאחרונה את החלטתו לאסור על המראות ונחיתות של מטוסים כבדים באילת, עד ל- 20 בדצמבר, לאחר שהתברר כי מע"צ תוכל להשלים את הסטתו של כביש הערבה, הסמוך לשדה מערבה עד לתאריך זה.

בסיור שנערך בשדה התעופה באילת לפני כשלושה שבועות העריך בן ציון כי בעקבות עבודתה המאומצת של מע"צ ניתן יהיה להשלים את כל עבודות הסטת הכביש עד לתאריך היעד שקבע ראש מינהל התעופה האזרחית ובכך למנוע את סגירתו של השדה.

יצויין כי גם לאחר הסרת המגבלה על המראות ונחיתות של מטוסי סילון באילת תאסרנה כליל פעילות של מטוסי בואינג 757 ו- 737 במסלול 21 של השדה (מצפון לדרום) ואילו מסלול 03 מדרום לצפון יותר להמראות ונחיתות בתנאים מגבילים, בהתאם לתנאי מזג האויר.