הכנס השנתי להובלה אווירית – בשבוע הבא בת"א

במסגרת הכנס, בהשתתפות בכירים ממכון היצוא, רשות המסים וחברות אל על וממן, ידונו המשתתפים בפתיחת השמים לתחרות, שינויי האינטרסים של חברת אל על והתחרות המצפה לממן


00:00 ,13.02.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

במסגרת הכנס, בהשתתפות בכירים ממכון היצוא, רשות המסים וחברות אל על וממן, ידונו המשתתפים בפתיחת השמים לתחרות, שינויי האינטרסים של חברת אל על והתחרות המצפה לממן
 
ביום שלישי הבא יתקיים הכנס השנתי להובלה אווירית מטעם המכון הישראלי ליצוא ושת"פ בינ"ל ופורום מטען אוויר הפועל במסגרתו.
 
במהלך הכנס, שיתקיים בתל אביב במסגרת שלושה מושבים שונים, ירצו יחיאל אסיה- מנכ"ל המכון הישראלי לייצוא ולשת"פ בינ"ל, אריה בר- מנכ"ל משרד התחבורה, ואילן שחר- יו"ר מטען פורום אוויר, לצד אישים נוספים כמו דוד חורי מרשות המסים, רונן שפירא מסוויס קארגו, אייל ברוך מחברת ממן שידבר על פעילות החברה והכנותיה לקראת התחרות הממשמשת ובאה. מר שלמה שרון מארגון התאגידים, מר יוסי אטון מפדקס, רחל ברקן מרשות שדות התעופה ועוד. דני שפירא, ראש אגף מטענים בחברת אל על, יסכם את פעילות החברה בשנת 2005, ואילו אלון נויברגר, סמנכ"ל מסחר בק.א.ל, יספר על השינויים והחידושים של השנתיים האחרונות בחברה.
 
בין הנושאים המסקרנים שיועלו לדיון בכנס נזכיר את חששות המשתמשים בתובלה אווירית לאור הפיכתה של חברת אל על ממוביל לאומי וחברה בבעלות ממשלתית לחברה פרטית אשר כוונות רווח נמצאות לנגד עיניה. כידוע, אל על משמשת כיום כמובילה העיקרית של מטעני אוויר (למעלה מ-50% מהייצוא).
 
הנוכחים בכנס יידונו גם בנושא מדיניות השמים הפתוחים ונסיונות לעניין חברות זרות שיטוסו לארץ על מנת להגדיל את התחרות ולהוזיל את עלויות השילוח.
 
נושאים נוספים שיעלו לדיון: חשיבות הפעילות של חברות בלדרות המציעות משלוחים מהירים יותר ממשלוח אווירי ובמחירים אטרקטיביים, היערכות היצואנים למלא אחר כל ההוראות המכסיות והביטחוניות אשר נאכפות ביתר שאת בשאר העולם לנוכח העלייה נוכחותם המתמדת של איומי הטרור.
 
כמו כן באי הכנס יקבלו עדכונים מחברות התעופה לגבי פעילותן, תחזיות קרובות, תוכניות הצטיידות ומחשבה לגבי פתיחת קווים חדשים.
 
עלות הכנס היא 380 ₪ לחברי מכון הייצוא ו-570 ₪ עבור אורחים שאינם חברי מכון הייצוא.

למידע נוסף על הכנס - לחץ כאן