הטקס לציון יום השואה והגבורה בנתב"ג, נערך היום בסימן ילדי הזוכרים את ילדי השואה;

הטקס לציון יום השואה והגבורה בנתב"ג, נערך היום בסימן ילדים הזוכרים את ילדי השואה;


00:00 ,05.05.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

 בטקס השתתפו כ-450 ילדים מבית הספר ניצנים בחולון
 ונוער מהישובים בסובב נתב"ג שיצאו לפולין במסגרת
 מסע מיוחד – "את אחי אני מבקש"-  של רשות שדות התעופה .
 
"ילדים זוכרים ילדים".  טקס יום הזיכרון לשואה ולגבורה בנתב"ג נערך השנה בסימן ילדים ונוער הזוכרים את ילדי השואה שניספו במחנות ההשמדה וציון 60 שנה לסיום מלחמת העולם השניה ולשחרור מחנה הריכוז אושוויץ.
 
טקס הזיכרון,  שהתקיים היום חמישי כ"ו בניסן תשס"ה (5.5.05 ) , נערך  על ידי 84 בני נוער מיישובי סובב נתב"ג ועיירות פיתוח, שהשתתפו בחודש פברואר האחרון במסע המיוחד של רשות שדות התעופה למחנות הריכוז בפולין, שנשא את השם " את אחי אני מבקש". המסע המיוחד לבני הנוער לפולין שאירגנה הרשות נעשה כחלק מפעילותה הקהילתית והחינוכית וכסמל לאחריותה ומעורבותה בחברה.  בטקס השתתפו גם 450 ילדים מבית הספר ניצנים בחולון.
 
 במהלך הטקס קראו הילדים  קטעים שנכתבו על ידם במהלך המסע, לצד הקראת שמות ילדים שניספו בשואה – במסגרת פרוייקט ההנצחה לכל איש יש שם.
 
טקס הזיכרון  נערך במעמד מנכ"ל רשות שדות התעופה, גבי אופיר שציין בדבריו כי "הדור שגדל במדינה עצמאית, חייב להתמודד עם הזיכרון והמשמעות הנוראה של השואה, לזכור ולא לשכוח".  עוד השתתפו מנכ"ל נתב"ג זאב שריג, ניצולי שואה, עובדי רשות שדות התעופה ותלמידים מיישובי הסביבה, ביניהם כ-450 תלמידים מביה"ס ניצנים בחולון.