החל מדצמבר לופטהנזה טסה גם להודו

לופטהנזה הכריזה על פתיחת קווים חדשים לסאו פאולו בברזיל, קולקטה בהודו וקייפטאון בדרום אפריקה ועל הוספת טיסות לסן פרנסיסקו ולעשרות יעדים באירופה. החברה שדרגה בנוסף את אתר הבית שלה באינטרנט


00:00 ,16.10.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

לופטהנזה הכריזה על פתיחת קווים חדשים לסאו פאולו בברזיל, קולקטה בהודו וקייפטאון בדרום אפריקה ועל הוספת טיסות לסן פרנסיסקו ולעשרות יעדים באירופה. החברה שדרגה בנוסף את אתר הבית שלה באינטרנט 
 
בעונת החורף הקרובה חברת לופטהנזה תגדיל את היצע המושבים העולמי ב-3.3% ל-183 יעדים ב-78 מדינות. חברת לופטהנזה, יחד עם שותפותיה לברית הכוכבים, תציע טיסות ליותר מ-400 יעדים ב-96 מדינות בחורף הקרוב.
 
החל מה-1 בדצמבר נוסעי החברה ייהנו משירות חדש להודו: שלוש טיסות שבועיות מפרנקפורט לקולקטה ( לשעבר כלכותה), בירת מערב בנגל. קולקטה היא היעד ה-6 של לופטהנזה בתת יבשת ההודית. בנוסף תחדש לופטהנזה את הטיסות הישירות מפרנקפורט לקייפטאון בדרום אפריקה. הנוסעים מישראל ייהנו מקשר מהיר ונוח לשני היעדים החדשים, במטוסים רחבי גוף מדגם איירבוס A-340-600.
 
עפר קיש, מנכ"ל לופטהנזה ישראל: "עם 88 טיסות שבועיות מגרמניה להודו, לופטהנזה מציעה יותר אפשרויות ללקוחותיה בישראל מכל חברת תעופה אחרת להגיע ליעדים החשובים במדינה זו".
 
לופטהנזה תגביר את תדירות טיסותיה במהלך החורף ממינכן לסן פרנסיסקו ותציע טיסה יומית ליעד זה וטיסה יומית ממינכן לסאו פאולו, שער הכניסה למדינות דרום אמריקה, במסגרת הקו החדש שנחנך בספטמבר. החברה תגדיל את היצע הטיסות בקווים הפנים-אירופאיים, ובעונת החורף תציעה טיסות חדשות מפרנקפורט, המבורג, דיסלדורף, שטוטגארט ומינכן לעשרות ערים באירופה, ביניהן: לונדון (לונדון סיטי איירפורט), וולנסיה, ג'נבה, מוסקווה ואינסברוק.
 
החברה הודיעה במקביל כי היא משדרגת את אתר האינטרנט שלה ומעניקה לו מראה חדש.
 
עפר קיש, מנכ"ל לופטהנזה ישראל, הוסיף: "האתר המשודרג, ידידותי יותר למשתמשים ומאפשר לגולשים למצוא את המידע הנחוץ להם במגוון רחב של נושאים הקשורים לטיסותיהם בלופטהנזה במהירות רבה. עם מידע על נושאים כמו לוחות זמנים, הטבות של מועדון הנוסע המתמיד האטרקטיבי Miles & More ועוד שירותים שלופטהנזה מציעה, האתר המשופר שלנו הוא הכתובת."
 
שדרוג האתר מאפשר לבצע הזמנות לטיסות ואף לרכוש כרטיסי טיסה ישירות באתר. כמו כן,  ניתן לקבל מידע רב על קבוצת לופטהנזה ושירותיה, וכן נמצא בו מידע ייחודי ושימושי ללקוחות החברה בארץ.
 
לרגל השקת האתר המשודרג, לופטהנזה מאפשרת לגולשים השתתפות בהגרלה לשני כרטיסי טיסה ליעד אחד בעולם אליו טסה החברה.