החברות לאופר תעופה וממן GHI ממזגות פעילותן

מיזוג בתחום שירותי הקרקע בתחום התעופה. החברות ממן GHI ולאופר תעופה מדווחות על מיזוג פעילותן. אתמול נחתם הסכם בין שתי החברות, המותנה באישור הממונה על ההגבלים העסקיים. שמה של החברה הממוזגת יהיה "Laufer Aviation – GHI"


00:00 ,29.12.2004 מאת: מערכת פורט2פורט

המיזוג מותנה באישור הממונה על ההגבלים העסקיים
 
מיזוג בתחום שירותי הקרקע בתחום התעופה. החברות ממן GHI ולאופר תעופה מדווחות על מיזוג פעילותן. אתמול נחתם הסכם בין שתי החברות, המותנה באישור הממונה על ההגבלים העסקיים.
 
בעקבות מיזוג הפעילות, שיעור האחזקות בחברה הממוזגת יהיה של 50% לכל אחת מהחברות. בתפקיד מנכ"ל החברה הממוזגת ישמש עוזי דולב, מנכ"ל GHI ובתפקיד יו"ר פעיל של דירקטוריון החברה ישמש דייב לאופר אשר שימש עד כה כמנכ"ל לאופר תעופה. שמה של החברה הממוזגת יהיה "Laufer Aviation – GHI".
 
אלי דלאל, מנכ"ל ממן, מציין כי איחוד פעילות שתי החברות במטה משותף הוא כורח של מציאות עסקית, הנגזרת מהמשבר שענף התיירות עובר בשל האינתיפדה, הלחץ של חברות התעופה על מחיר השירות תוך דרישה מתמדת לשיפורו והמעבר לטרמינל 3.
 
החברות GHIו"לאופר תעופה" מתמחות במתן שירותי קרקע לחברות תעופה זרות הפועלות בישראל. החברות מעניקות מגוון שירותי קרקע למטוסי נוסעים ומטען, הכוללים בין השאר, שירותי בידוק, כרטוס, ואיתור כבודה, פיקוח ושליטה מבצעית, שירותי מטען וייצוג. בנוסף, הפעילה לאופר גם מרכזי Call Center לחברות תעופה.