הושקה תחנת Envirotainer בישראל

את החברה המספקת פתרונות הובלה אווירית בקירור תייצג בישראל חברת פלטרנספורט. חברת ממן נבחרה כנציגה התפעולית של החברה בארץ. התחנה ממוקמת במתחם ממן


00:00 ,22.11.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

את החברה המספקת פתרונות הובלה אווירית בקירור תייצג בישראל חברת פלטרנספורט. חברת ממן נבחרה כנציגה התפעולית של החברה בארץ. התחנה ממוקמת במתחם ממן
 
תחנת Envirotainer בישראל הושקה אתמול באופן רשמי במתחם ממן בנוכחות נציגי הנהלה בכירים מחברות Envirotainer, ממן ופלטרנספורט.
 
כידוע, חברת ממן מונתה ל-Ground Handler של Envirotianer ואילו חברת פלטרנספורט נבחרה כ-GSA של החברה בישראל. חברת Envirotainer הינה החברה החלוצה והמובילה בעולם לאספקת פתרונות הובלה אווירית בקירור.
 
בין חברי ההנהלה הבכירה של ממן בלטו נחמה רונן, יו"ר החברה, מוטי לוין, מנכ"ל ממן, שלי זהבי ואחרים. באירוע נכחה גם ההנהלה הבכירה של חברת פלטרנספורט. למעלה ממאה נציגים של חברות לוגיסיטקה מתחום ההובלה האווירית הגיעו אף הם לאירוע ההשקה.
 
במהלך האירוע נשאו דברים מוטי לוין, מנכ"ל ממן, הלל מגנס, מנהל הייצוא בחברת פלטרנספורט, ורנייה דאנקארט, נציג חברת Envirotainer שהגיע לישראל. דאנקארט, מנהל בכיר בחברת Envirotianer, ציין בדבריו כי לאחר מפגשים רבים עם בכירים בענף ההובלה האווירית, הוא בחר לעבוד עם חברת ממן וחברת פלטרנספורט כיוון ש"הסינרגיה בין שלושת החברות הללו יכולה להביא את התוצאות המקוות". 
 
במהלך האירוע הוצגו "משפחת המכולות" של Envirotainer המעניקות פתרונות הובלה בבקרת טמפרטורה בהן מכולת RKN e1.
 
משמעות פתיחת התחנה בארץ היא כי מעתה יוכלו משלחים וחברות תעופה למשוך מכולות קירור מהתחנה בארץ ומתבטל הצורך להביא מכולות ריקות מחו"ל. הטיפול במכולות יתבצע, כאמור, על ידי חברת ממן. יש לשער כי הקמת התחנה בישראל תגביר משמעותית את זמינות הקונטיינרים בארץ.