הושק שת"פ טראנס-אטלנטי בתחום התעופה

החברות בריטיש איירווייס, אמריקן איירליינס ואיבריה הכריזו על שיתוף פעולה, במסגרתו יופעלו ארבעה קווים חדשים החל מחודש אפריל הבא. ראשי החברות: "המתנו 14 שנה להזדמנות זו"


00:00 ,07.10.2010 מאת: מערכת פורט2פורט

החברות בריטיש איירווייס, אמריקן איירליינס ואיבריה הכריזו על שיתוף פעולה, במסגרתו יופעלו ארבעה קווים חדשים החל מחודש אפריל הבא. ראשי החברות: "המתנו 14 שנה להזדמנות זו"
 
שיתוף הפעולה הטראנס-אטלנטי של חברות התעופה בריטיש איירווייס, אמריקן איירליינס ואיבריה הושק במעמד מנהלי שלוש החברות.
 
שלושת החברות מברית התעופה OneWorld הכריזו כי במסגרת שיתוף הפעולה החדש יפעילו ארבעה קווים משותפים חדשים החל מאפריל 2011: ניו יורק (JFK)-בודפשט ושיקאגו-הלסינקי יופעלו באמצעות אמריקן איירליינס, לונדון (הית'רו)-סאן דייגו יופעל באמצעות בריטיש איירווייס ומדריד-לוס אנג'לס יופעל באמצעות איבריה.
 
בנוסף, הכריזו חברות התעופה על הסכמי קוד משותף במספר קווים נוספים על מנת להציע לקהל הנוסעים מגוון רחב יותר של יעדים. לאמריקן איירליינס מעתה יהיה קוד משותף ב-322 טיסות של בריטיש איירווייס ואיבריה ל-101 יעדים, לבריטיש איירווייס קוד משותף ב-2,063 טיסות של אמריקן איירליינס ואיבריה הטסות ל-181 יעדים, ולאיבריה קוד משותף ב-354 טיסות של אמריקן איירליינס ובריטיש איירווייס המשרתות 96 יעדים. החברות יכריזו על יעדים נוספים שבהם יופעל קוד משותף בהמשך.
 
ג'רארד ארפי, יו"ר ומנכ"ל AMR, חברת האם של אמריקן איירליינס: "המתנו 14 שנה להזדמנות זו, על מנת להעניק ללקוחותינו יתרונות תחרותיים אלה, כחלק מברית התעופה העולמית OneWorld".
 
ווילי וולש, מנכ"ל בריטיש איירווייס הוסיף: "הכרזתנו היום על פתיחתם של קווים משותפים חדשים מדגימה באופן נפלא את האופן שבו לקוחותינו עתידים ליהנות משיתוף הפעולה בינינו. לקוחותינו יוכלו למעשה לטוס ברחבי העולם וליהנות משירות מיטבי מכל אחת משלוש החברות באופן נוח וחלק".
 
אנטוניו ואסקז, יו"ר ומנכ"ל איבריה מסר כי: "פוטנציאל הצמיחה של המיזם המשותף וכן היקף הפעילות המוגדל במדריד יהפכו את שדה התעופה בראחס לאחד משדות התעופה המובילים בעולם, כשער ראשי לצפון אמריקה ולאירופה. אנו מציעים ללקוחותינו לא רק אפשרויות טיסה מרובות יותר אלא גם חווית טיסה משופרת".