הוכפל מספר הבקשות לשירותי צ'ק אין מהבית

במהלך חודש אוקטובר חלה עלייה של 100% בפניות להזמנת השירות. בקבוצת שחר מייחסים את העלייה לפרסומים האחרונים אודות אפשרות ביטול עמדת הבידוק הביטחוני במחלקת העסקים


00:00 ,28.10.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

במהלך חודש אוקטובר חלה עלייה של 100% בפניות להזמנת השירות. בקבוצת שחר מייחסים את העלייה לפרסומים האחרונים אודות אפשרות ביטול עמדת הבידוק הביטחוני במחלקת העסקים
 
קבוצת שחר, המפעילה את שירות צ'ק אין מהבית עבור חברת אל על, דיווחה היום כי בחודש אוקטובר 2008 חלה עלייה של 100% בפניות להזמנת שירות צ'ק אין מהבית (כ-4,000 פניות) לעומת חודש אוקטובר בשנה הקודמת בו נרשמו 2,000 פניות לקבלת השירות.
 
מהחברה נמסר כי מאז השקת השירות ועד היום השתמשו בשירותי צ'ק אין מהבית כ-50 אלף נוסעים.
 
לדברי יו"ר קבוצת שחר, נהוראי נתיב, מרבית הפניות לקבלת שירות הצ'ק אין מהבית מגיעות מאנשי עסקים אשר בוחרים להשתמש בשירות על מנת לקצר את זמני ההמתנה בשדה התעופה.
 
לדבריו, הפרסומים האחרונים בכלי התקשורת אודות אפשרות ביטול עמדת הבידוק הבטחוני המוקדשת למחלקת עסקים תרמו אף הם לגידול בפניות לקבלת השירות, ובמוקד קבלת ההזמנות הוכפלו ההזמנות המתקבלות מנוסעי מחלקת עסקים.