הארגונים הכלכליים מצטרפים לעתירה כנגד אל על

הארגונים הכלכליים הצטרפו לאיגוד לשכות המסחר כמשיבים ציבוריים לעתירת אל על בעניין מדיניות "השמים הפתוחים". אוריאל לין: "הצטרפותנו לעתירה - תקדים היסטורי רב חשיבות"


00:00 ,15.02.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

הארגונים הכלכליים הצטרפו לאיגוד לשכות המסחר כמשיבים ציבוריים לעתירת אל על בעניין מדיניות "השמים הפתוחים". אוריאל לין: "הצטרפותנו לעתירה - תקדים היסטורי רב חשיבות" 
 
הארגונים הצטרפו לאיגוד לשכות המסחר כמשיבים ציבוריים לעתירת אל על, לעניין החלטת שר התיירות לאפשר לחברת 'ישראייר' להפעיל טיסות סדירות לניו יורק.
 
אוריאל לין: צעדזה מהווה דוגמה מצוינת לשיתוף פעולה מבורך של המגזר העסקי להגנה על התחרות החופשית במשק אותה אנו שואפים לקדם. חשוב מאוד שנושא עקרוני זה שהינו בעל חשיבות כלל משקית לא יוכרע כעימות בין חברות פרטיות".
 
אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר פנה הבוקר אל נשיאי הארגונים הכלכליים ובירך אותם על כך שהצטרפו בעקבות האיגוד, כמשיבים ציבוריים בעתירת אל-על לעניין החלטת שר התיירות לאפשר לחברת 'ישראייר' להפעיל טיסות סדירות לניו יורק.
 
לין ברך את ידידיו הנשיאים - שרגא ברוש, נשיא התאחדות התעשיינים; שמואל מרום, יו"ר לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל; ואבי אלה, נשיא התאחדות המלונות, על החלטתם ואמר כי "צעדזה מהווה דוגמה מצוינת לשיתוף פעולה מבורך של המגזר העסקי, בו אנו פועלים יחד בכדי להגן על התחרות החופשית במשק אותה אנו שואפים לקדם".
 
לין הוסיף כי "עצם הצטרפותנו לעתירה כמשיבים ציבוריים בנושא הנוגע לכלל ענפי המשק, יש בו כדי להשפיע על המדיניות הכלכלית של הממשלה ועל כלל ציבור הצרכנים", והדגיש כי חשוב מאוד שנושא עקרוני זה שהינו בעל חשיבות כלל משקית לא יוכרע כעימות בין חברות פרטיות.
 
"אני רואה בהצטרפותנו לעתירה תקדים היסטורי רב חשיבות. תקדים אשר ישמש בעתיד ציון דרך למצבים בהם צריך המגזר העסקי להתערב, כאשר קיים סכסוך המשליך על המגזר כולו", סיכם לין את פנייתו.