דלתא: מינוי חדש לתפקיד סגן נשיא בכיר לאזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה

פרי קנטרוטי יהיה אחראי לכל הפעילויות המסחריות של דלתא באירופה, המזרח התיכון ואפריקה ויבדוק הרחבת היוזמה המשותפת של החברה עם אייר פראנס - KLM


00:00 ,24.03.2010 מאת: מערכת פורט2פורט

פרי קנטרוטי יהיה אחראי לכל הפעילויות המסחריות של דלתא באירופה, המזרח התיכון ואפריקה ויבדוק הרחבת היוזמה המשותפת של החברה עם אייר פראנס - KLM
 
דלתא איירליינס מינתה את פרי קנטרוטי (Perry Cantarutti) לתפקיד החדש שנוצר בחברה של סגן נשיא בכיר לאירופה, המזרח התיכון ואפריקה. קנטרוטי, שיפעל מפריז, יהיה אחראי לכל הפעילויות המסחריות של דלתא באירופה, המזרח התיכון ואפריקה, כולל מקסום אפשרויות הגידול לטווח ארוך של הסכם היוזמה המשותפת של דלתא עם אייר פראנסKLM – ברית ההתקשרות הטרנס אטלנטית הגדולה בתעשייה. קנטרוטי ידווח לנשיא דלתא, אד בסטיאן (Ed Bastian).
 
כבעל מקצוע בענף התעופה עם 18 שנות ניסיון בתעשייה, קנטרוטי הצטרף לנורת'ווסט איירליינס ב-1992. בהמשך למיזוג החברה עם דלתא, הוא מונה לסגן נשיא הזמנות ומכירות וטיפול בלקוח ביולי 2008. בתפקידו זה הוא היה אחראי לניהול 11 משרדי דלתא בצפון אמריקה ו-9 ברחבי העולם, כמו גם על טיפול בלקוח. קודם לכן, קנטרוטי היה סגן נשיא להזמנות מכירות ושירותים בנורת'ווסט החל מ-2006.
 
לקנטרוטי תואר ראשון מאוניברסיטת ברקלי-קליפורניה ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת נורת'ווסטרן. הוא אף מכהן במועצת המנהלים של קרן המחקר לסרטן ילדים.
 
דלתא איירליינס משרתת יותר מ-160 מיליון נוסעים מדי שנה. עם הרשת הגלובלית הייחודית, דלתא מציעה טיסות ל-367 יעדים ב-66 מדינות ב-6 יבשות. דלתא מעסיקה יותר מ-70,000 עובדים ברחבי העולם ומפעילה צי של קרוב ל-800 מטוסים.