דלתא גייסה 1 מיליון דולר לטובת קרן מחקר סרטן השד

זאת הודות לנוסעי ועובדי חברת התעופה. מדובר בעלייה של כמעט מאה אחוז לעומת הסכום שגיוס בשנה שעברה


00:00 ,10.05.2010 מאת: מערכת פורט2פורט

זאת הודות לנוסעי ועובדי חברת התעופה. מדובר בעלייה של כמעט מאה אחוז לעומת הסכום שגיוס בשנה שעברה
 
בארוחת גאלה של הקרן למחקר סרטן השד שהתקיימה לאחרונה בניו יורק, העניקה ג'ואן סמית', סגנית נשיא בכירה בדלתא לענייני שירות בטיסה, 'צ'ק ורוד' על סך מיליון דולר לקרן, ובכך הביאה את תמיכתה הכוללת של דלתא בקרן מאז 2005 ל-2.5 מיליון דולרים. נכון להיום, תרומות דלתא מימנו את עבודת 5 מחקרים שהוקדשו למטרה של השגת מניעה ומציאת מרפא לסרטן השד.
 
"באמצעות נדיבותם של נוסעינו ועובדינו ברחבי העולם, הכפלנו את תרומתנו לקרן מחקר סרטן השד בשנה אחת בלבד", מסרה סמית'. "ביחד, עובדי דלתא ולקוחותינו ממשיכים להראות את מחויבותם העמוקה והיציבה לסיוע בגיוס מודעות וכספים למען המאבק בסרטן השד, אשר יוביל, יום אחד, למרפא".
 
הקיץ דלתא תציין את שנת תמיכתה השישית ב-BCRF עם מטוס ורוד חדש. הבואינג 767-400 ירחיב את המסר "הוורוד" של דלתא ברחבי העולם, על ידי החלפת מטוס הבואינג 757 הורוד-לבן הקיים אשר טס מאז 2005 בעיקר בצפון אמריקה.
 
במהלך חודש המודעות לסרטן השד בחודש אוקטובר האחרון, דלתא מכרה את משקה הלימונדה הורודה שלה בטיסות כמעט בכל מטוסיה ברחבי העולם. דלתא תרמה 100% מרווחי הלימונדה הורודה ל-BCRF. בנוסף, דלתא מוכרת מוצרים ורודים, כולל תגים ורודים למזוודות, סינרים ועטים באתר החברה תוך העברת רווחים לקרן מחקר סרטן השד.
 
דלתא איירליינס משרתת יותר מ-160 מיליון נוסעים מידי שנה. עם הרשת הגלובלית הייחודית, דלתא מציעה טיסות ל-358 יעדים ב-66 מדינות ב-6 יבשות. דלתא מעסיקה יותר מ-70,000 עובדים ברחבי העולם ומפעילה צי של קרוב ל-800 מטוסים.