דלתא איירליינס תומכת זו השנה ה-5 במודעות לסרטן השד

האירה את מגדל שדה התעופה JFK בוורוד, אירחה הופעה חיה בטיסה לעובדות החברה שניצלו מהמחלה ועוד


00:00 ,01.10.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

האירה את מגדל שדה התעופה JFK בוורוד, אירחה הופעה חיה בטיסה לעובדות החברה שניצלו מהמחלה ועוד
 
דלתא איירליינס החלה אמש בתמיכתה זו השנה ה-5 בקרן המחקר לסרטן השד, כאשר האירה בוורוד את מגדל הפיקוח בשדה התעופה ג'יי.אף.קנדי בניו יורק. מיד לאחר טקס הדלקת האור, דלתא ארחה את עובדות החברה, אשר ניצלו מסרטן השד, בטיסה במטוס הוורוד שלה מנמל התעופה קנדי בניו יורק לוושינגטון די.סי. – כאשר במהלך הטיסה התבצעה הופעה חיה אקוסטית של מליסה את'רדיג' עם הלהיט "אני בורחת לחיים". 
 
"זהו מקור השראה לעובדים ולנוסעים שלנו להיות מעורבים יותר ויותר בגידול המודעות והתמיכה במטרה חשובה זו", מסרה ג'ואן סמית', סגנית נשיא בכירה בדלתא איירליינס. "השקת קמפיין המודעות לסרטן השד בשנה זו בניו יורק, ממשיכה את תמיכתנו הגדלה במטרה ואת נוכחותנו בעיר. צביעת מגדל הפיקוח ב-JFKבוורוד ואירוח הזמרת מליסה את'רידג' בהופעה חיה בטיסה, הייתה חוויה מחממת לב ומרגשת", הוסיפה ג'ואן סמית'.
 
הטיסה הוורודה של דלתא בין ניו יורק לוושינגטון היא הראשונה בסדרת פעילויות מתוכננות במהלך אוקטובר להנצחת חודש המודעות לסרטן השד. אלפי דיילים של דלתא יציעו לנוסעים במהלך הטיסה לימונדה ורודה תמורת 2 דולרים, לטובת קרן המחקר לסרטן השד. בנוסף, באתר האינטרנט של דלתא, ניתן יהיה לרכוש מוצרים ורודים, כגון: תגים ורודים למזוודות, עטים ועוד במחירים של 2-16 דולרים, לטובת הקרן, בכתובת www.deltashop.com 
 
המטוס הורוד, מטוס הבואינג 757 המיוחד של דלתא איירליינס בצבעי הורוד ולבן, שעליו לוגו הסרט הורוד של קרן המחקר לסרטן השד, המריא לראשונה בשנת 2005. מאז, הוא טס ברחבי אמריקה, אמריקה הלטינית והקאריביים – ליצירת מודעות למטרה. בזמן זה, דלתא גייסה קרוב ל-1.5 מיליון דולר לקרן המחקר לסרטן השד באמצעות תרומות של נוסעים, של עובדים ושל קרן דלתא. התרומות מימנו עבודתם של 5 חוקרים, המסורים למשימה של השגת מניעה ומציאת מרפא לסרטן השד.