דלתא איירליינס מתכוונת לצאת מצ'פטר 11 באביב 2007

חברת התעופה הודיעה על התקדמות תוכנית הרי-אורגניזציה העצמאית שלה. דירקטוריון דלתא דחה לאחרונה פה אחד את הצעת הרכש החד-צדדית של יו.אס. איירווייס


00:00 ,20.12.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת התעופה הודיעה על התקדמות תוכנית הרי-אורגניזציה העצמאית שלה. דירקטוריון דלתא דחה לאחרונה פה אחד את הצעת הרכש החד-צדדית של יו.אס. איירווייס
 
חברת התעופה דלתא איירליינס הודיעה אתמול כי דירקטוריון החברה החליט פה אחד, שנושי דלתא, כמו גם שאר בעלי מניות החברה, יקבלו את השירות הטוב ביותר באמצעות התקדמות תוכנית הרי-אורגניזציה העצמאית שלה. בהתאם לכך, החברה הגישה היום מסמכים משפטיים לבית המשפט האמריקאי לפשיטת רגל בניו יורק. דלתא מתעתדת לצאת מצ'פטר 11 באביב 2007.
 
כתוצאה מיוזמותיה המתמשכות של החברה לבנייה-מחדש, החברה הצליחה לחזק את מצבה הפיננסי. החברה  משרתת כעת יותר יעדים מכל חברת תעופה אחרת - באמצעות דלתא וחברות הבנות שלה החברה מציעה טיסות ליותר מ-300 שדות תעופה ברחבי העולם. דלתא אף תמשיך את ההתרחבות הבינלאומית שלה ב-2007.
 
ג'רי גרינסטיין, מנכ"ל דלתא, אמר: "ההתקדמות שלנו במהלך השנה האחרונה מעידה על עוצמתו של מותג דלתא ועל נחישות של 45,000 האנשים שלנו אשר משנים לטובה את פני החברה באמצעות עבודה הקשה. דלתא מתקדמת היטב בתהליך של טרנספורמציה מלאה, ומוציאה לפועל שינויים שאיפשרו שיפורים עצומים בביצועים שלנו. התוכנית שלנו ליצור חברת תעופה חדשה ושונה מיסודה עובדת ומולידה ערך אמיתי. אנו נתגלה כדלתא חדשה לגמרי, אשר תהיה מובילה גלובלית וחזקה עם בסיס מוצק לגידול ברווחים בסביבה תחרותית ביותר".
 
דלתא אף הודיעה שהדירקטוריון שלה, בתמיכה מלאה של הנהלת החברה, דחה פה אחד את הצעת המיזוג החד צדדית אשר הועלתה על ידי יו.אס. איירווייס ב-15 בנובמבר, 2006. הדירקטוריון סיכם שתוכנית דלתא תספק לנושי החברה ערך גבוה יותר וביטחון רב יותר בפרק זמן קצר ומהיר בהרבה - מאשר שבהצעת יו.אס. איירוייס.
 
כזכור, דלתא הגישה בקשה לרה-ארגון באמצעות צ'פטר 11 ב-14 בספטמבר 2005.