דלתא איירליינס השיקה תוכנית לצמצום פליטת גזי חממה

החברה הפעילה תוכנית למחזור מוצרים בשמים כגון עיתונים, פחיות, בקבוקים ועוד. החברה מציעה בנוסף ערכות רענון מתכלות


00:00 ,15.07.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

החברה הפעילה תוכנית למחזור מוצרים בשמים כגון עיתונים, פחיות, בקבוקים ועוד. החברה מציעה בנוסף ערכות רענון מתכלות
 
חברת התעופה האמריקאית דלתא איירליינס הודיעה על הרחבת "המאמצים הירוקים", עם השקת התוכנית לצמצום פליטת גזי החממה והרחבת המחזור בשמים. נוסעים יכולים כעת לתרום למאמצי צמצום הפליטה באמצעות תרומה לקרן השימור, ארגון סביבתי מוביל שלא למטרות רווח המוקדש להגנה על משאבי אדמה ומים.
 
באותה עת, דלתא אף השיקה תוכנית נרחבת של מחזור בשמים אשר כוללת מחזור של העיתונים, פחיות המשקאות המוגזים, בקבוקי המים ועטיפות החטיפים - דהיינו, כל מוצרי האלומיניום, הפלסטיק והנייר הנמצאים בטיסות פנים בארה"ב אשר יעדן אטלנטה, נמל הבית של דלתא איירליינס.
 
בשבועיים הראשונים להפעלת התוכנית מחזרו דיילי דלתא כ-5 טון של חומרים.
 
"רבים מנוסעינו ועובדינו קנאים לנושאי איכות הסביבה ברחבי העולם, ודלתא מחויבת להספקת פלטפורמה שתאפשר להם לפעול", אמרה אסתי הרשקוביץ, מנהלת דלתא איירליינס בישראל. דלתא היא חברת התעופה האמריקאית הראשונה והיחידה המציעה תוכנית המאפשרת לנוסעים לעזור בקידום שינוי סביבתי בינלאומי באמצעות הפחתת גזי חממה, ואנו ממשיכים להעלות את הרף של התעשייה באמצעות מחזור החומרים בטיסותינו", הוסיפה הרשקוביץ.
 
התוכנית החדשה של דלתא היא אחד ממאמציה הרבים של החברה לגרום לשינוי סביבתי חיובי. תוכניות נוספות הנמשכות בימים אלו כוללות: ערכות רענון מתכלות, המוענקות לנוסעים במחלקה ראשונה בטיסות פנים בארה"ב ובמחלקת העסקים בטיסות בינלאומיות. ערכות אלו כוללות מוצרים אשר הינם טבעיים, מתכלים ו/או ניתנים למחזור; יוזמות לשמור דלק כגון מאמצים לצמצום המשקל בטיסות, שטיפת המנועים, שיפוץ המנועים, ועוד.