דירוג ארגון ACI: נתב"ג נמצא במקום הראשון מבין שדות התעופה במזרח התיכון

כך חשף מנהל נתב"ג זאב שריג במהלך המושב המסכם של כנס port2port. נמל תעופה בן גוריון מדורג גם במקום השני מבין שדות התעופה שהיקף הפעילות השנתית בהם הוא בין 5-15 מיליון נוסעים


00:00 ,02.03.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

כך חשף מנהל נתב"ג זאב שריג במהלך המושב המסכם של כנס port2port. נמל תעופה בן גוריון מדורג מדורג גם במקום השני מבין שדות התעופה שהיקף הפעילות השנתית בהם הוא בין 5-15 מיליון נוסעים
 
נמל התעופה בן גוריון מדורג במקום הראשון מבין שדות התעופה במזרח התיכון, ובמקום השני מבין שדות התעופה שהיקף הפעילות השנתית בהם הוא בין 5-15 מיליון נוסעים. את תוצאות הסקר של הארגון חשף מנהל נמל התעופה בן גוריון, מר זאב שריג, בפני באי כנס port2port 2008 שנערך בשבוע שעבר במכרז הכנסים והקונגרסים אווניו שבקריית שדה התעופה.
 
ארגון שדות התעופה הבינלאומי (ACI) פרסם את דירוג שדות התעופה המובילים בסקר שביעות רצון לשנת 2007: נמל התעופה בן גוריון ממוקם במקום הראשון מבין שדות התעופה במזרח התיכון ובמקום שני מבין שדות התעופה שהיקף הפעילות השנתית בהם הוא בין 5 ל-15 מיליון נוסעים (מבין שדות התעופה שנסקרו על ידי הארגון).
 
הדירוג מתבסס על תוצאות של כ-200 אלף שאלוני שביעות רצון, הבודקים 34 רכיבים שונים, אשר מילאו נוסעים ברחבי העולם בשנת 2007. הסקר בוחן ישירות את ההערכה של 34 הרכיבים החל מהרישום לטיסה ועד ההגעה לשער העלייה למטוס.
 
נמל התעופה בן גוריון מדורג מזה שנים במקומות הראשונים בעולם בתחומים שונים. במסגרת מדיניות השיפור המתמיד של רש"ת החליטה לאחרונה מועצת הרשות להשקיע סכום של כמיליארד שקל בתחומי הבטיחות והביטחון. בשנת 2007 עברו בנתב"ג כמות שיא של נוסעים - למעלה מ-10 מיליון נוסעים.
 
נציגי נמל תעופה בן גוריון יקבלו את פרס ארגון ACI במהלך טקס חגיגי שיתקיים בתחילת חודש אפריל בשנחאי, סין.