גלובספיד מונתה כסוכן המטען הכללי של חברת Polar-Air-Cargo בישראל

הנציגות הישראלית תפעל בכפיפות למרכז הפעילות של החברה באמסטרדם ומשם תציע החברה פתרונות שינוע ליעדים בארה"ב דרום אמריקה והמזרח הרחוק; החברה בוחנת אפשרות עתידית לפקוד את ישראל ולפעול מנתב"ג בטיסות מטען ישרות


00:00 ,10.01.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

המינוי נכנס לתוקפו החל ב- 1 לינואר 2005
 
גלובספיד מונתה כסוכן המטען הכללי בישראל של חברת Polar-Air-Cargo. חברת Polar-Air-Cargo הנה חברת בת של Atlas-Air האמריקאית ומתמחה בהטסת מטוסי מטען מסוג 747. הנציגות הישראלית תפעל בכפיפות למרכז הפעילות של החברה באמסטרדם ומשם תציע החברה פתרונות שינוע ליעדים בארה"ב דרום אמריקה והמזרח הרחוק.
 
עוד נמסר כי מעתה יוכלו הלקוחות הישראלים להוביל מטענים מישראל באמצעות שטרי מטען ישירים של Polar עד ליעד בסופי, המטענים יוטסו מישראל לאמסטרדם באמצעות החברות הפועלות בקווים אלו. כמו כן נמסר כי החברה בוחנת אפשרות עתידית לפקוד את ישראל ולפעול מנתב"ג בטיסות מטען ישרות.
 
חברת גלובספיד תטפל במטענים החל מהשיווק, קבלת ההזמנות ועד להגעתו לידו בסופי, וכמו כן תציע אפשרויות ביבוא סחורות מיעדי Polarבעולם.
 
מר שלומי זמיר מנכ"ל גלובספיד מציין כי פעילותה של החברה בישראל מהווה חיזוק משמעותי בשוק ותציע פתרונות למטענים ייעודיים למטוסי המטען. "כמו תמיד גלובספיד תפעל לתת פתרונות תחרותיים ואמינים ברמת שירות גבוהה ע"י הצוות המקצועי העומד לרשות לקוחותיה במשרד הפועל בנתב"ג 24 שעות 7 ימים בשבוע", אמר זמיר.
 
חברת גלובספיד הנה בבעלותם של מר הרצל זמיר נשיא החברה ומר שלומי זמיר מנכ"ל החברה ופועלת בשוק הישראלי החל משנת 1978 החברה משמשת כסוכן המטען וסוכן התפעול הכללי של חברות תעופה רבות משמעותיות בשוק הישראלי.