גבי אופיר נבחר לתקופת כהונה שניה כחבר ההנהלה האירופית של ACI

גבי אופיר, מנכ"ל רשות שדות התעופה נבחר בסוף השבוע לתקופת כהונה שניה כחבר ההנהלה האירופית של ACI - ארגון הגג של נמלי התעופה בעולם. בהנהלת האזור האירופי של הארגון חברים כ-20 מנהלים מהדרג הבכיר ביותר באירופה המייצגים כ-450 נמלי תעופה מ-45 מדינות.


00:00 ,26.06.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

גבי אופיר, מנכ"ל רשות שדות התעופה נבחר בסוף השבוע לתקופת כהונה שניה כחבר ההנהלה האירופית של ACI-  ארגון הגג של נמלי התעופה בעולם. בהנהלת האזור האירופי של הארגון חברים כ-20 מנהלים מהדרג הבכיר ביותר באירופה המייצגים כ-450 נמלי תעופה מ-45 מדינות.
 
הכנס השנתי של  ACI אירופה התקיים במינכן במהלך סוף השבוע ואופיר נבחר לתקופת כהונה שניה ורצופה. לדבריו של אופיר, בחירתו מעידה על מעמדה המכובד של רשות שדות התעופה של ישראל והנהלתה בקרב חברי קהיליית התעופה באירופה והחשיבות אותה הם מקנים להמשך ייצוגה של ישראל בין הבכירים שבשדות התעופה. בין חברי ההנהלה האירופית מכהנים מנהלים בכירים מנמלי התעופה של  פרנקפורט, מינכן, פריז, לונדון ועוד.
 
ACI הינו ארגון התעופה העולמי המייצג נמלי תעופה ורשויות שדות תעופה מכל העולם וחברים בו כ-1,550 נמלי תעופה מ-450 מדינות ברחבי העולם. ישראל, המיוצגת על ידי רשות שדות התעופה, מרכזת את עיקר פעילותה באזור האירופי של הארגון.
 
פעילות ACI  אירופה, מתבצעת באמצעות ועדות מקצועיות בתחומים שונים כגון: ביטחון, מסחר, כלכלה ואיכות הסביבה  המאפשרות רכישת ידע וחילופי חוות דעת מקצועיות בין מנהלים בכירים בשדות התעופה השונים. הנהלת האזור האירופי של הארגון עוסקת בנושאי חקיקה במגוון תחומים שונים ביניהם כלכלה, אגרות תעופה, ביטוח, מימון, פיתוח, ונושאי בטחון לאור השינויים הנדרשים לאחר אירועי 11/9 ענייני מדיניות וקשרי תעופה בין אירופה לארה"ב, מדיניות שמיים פתוחים וכד'.