ברית התעופה סקייטים חוגגת 10 שנים

ברית התעופה הגלובלית, שהוקמה בשנת 2000, משילשה את מספר חבריה, הכפילה את טיסותיה וכמעט והכפילה את מספר היעדים אותם היא מציעה לנוסעיה


00:00 ,08.07.2010 מאת: מערכת פורט2פורט

ברית התעופה הגלובלית, שהוקמה בשנת 2000, משילשה את מספר חבריה, הכפילה את טיסותיה וכמעט והכפילה את מספר היעדים אותם היא מציעה לנוסעיה
 
סקייטים חגגה את יום ההולדת העשירי לברית התעופה הגלובלית. מאז הקמתה בשנת 2000, סקייטים יותר משילשה את מספר חבריה, הכפילה את טיסותיה וכמעט הכפילה את היעדים אליהם היא מציעה לנוסעיה טיסות המשך נוחות יותר לחציית כל היבשות.
 
במפגש שהתקיים לציון יום ההולדת העשירי הציגה הנהלת סקייטים את ההישגים של העשור האחרון ואת אזורי המיקוד האסטרטגי ל-10 השנים הבאות ועוד. חברות התעופה החברות התחייבו להגביר את שיתוף הפעולה ולהמשיך בפיתוח הרשת כדי להבטיח את הגידול בעל הערך ללקוחות ולחברות התעופה החברות. במהלך המפגש:
 
סקייטים חתמה על הסכם עם צ'יינה איסטרן להתחיל פורמלית את תהליך הוספת אחת מחברות התעופה המובילות של סין כחברת סקייטים. סקייטים חידשה את תוכנית החברות שלה, ובכך הפכה את אייר אירופה, קניה איירווייס וטארום כחברות מלאות בברית התעופה.
 
מאז הקמתה ב-2000 על ידי אירומכסיקו, אייר פרנס, דלתא איירליינס וקוריאן אייר, סקייטים גדלה ל-13 חברות ב-2010, כולל התוספת האחרונה של וייטנאם איירליינס וחברת התעופה הרומנית טארום.
 
חברות התעופה החברות בסקייטים מציעות כיום יותר מ-13,000 טיסות יומיות ל-898 יעדים ב-169 מדינות; גידול מ-6,402 טיסות יומיות ל-451 יעדים ב-98 מדינות עת היווסדה.
 
"במהלך העשור האחרון סקייטים שיחקה תפקיד חיוני בהרחבת ההגעה של נוסעינו מעבר לנקודות הרבות אליהן מגיעה דלתא, "מסר ריצ'רד אנדרסון, מנכ"ל דלתא איירליינס. "סקייטים ממשיכה להתמיד באסטרטגיה של גידול משמעותי באמצעות גיוס חברות תעופה נוספות שמציעות לנוסעינו גישה לאזורים חדשים".