בריסל איירליינס תגדיל את מספר טיסותיה לישראל

נשיא חברת התעופה בריסל איירליינס, פיטר דיוויס, ערך בסוף השבוע ביקור בזק, בין 24 שעות בישראל, במהלכו נפגש עם ראשי ענף התעופה והכריז כי חברת התעופה הבלגית, תגדיל את תדירות טיסותיה לישראל ותפעיל טיסה יומית מ-2005


00:00 ,22.11.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
נשיא חברת התעופה בריסל איירליינס, פיטר דיוויס, ערך בסוף השבוע ביקור בזק, בין 24 שעות בישראל, במהלכו נפגש עם ראשי ענף התעופה והכריז כי חברת התעופה הבלגית, תגדיל את תדירות טיסותיה לישראל ותפעיל טיסה יומית מ-2005.

כיום מפעילה בריסל איירליינס 4 טיסות קו סדירות לשבוע בין בריסל לנתב"ג.

הטיסות תופעלנה ישירות ע"י בריסל איירליינס או ב"קוד שרינג" עם חברת אל על, שאת מנכ"לה, עמוס שפירא, פגש דיוויס, יחד עם הסמנכ"ל בכיר למסחר, רודי מקס.

לדברי מנכ"ל בריסל איירליינס בישראל, רובי הרשקוביץ, "הסכם שיתוף פעולה עם חברת אל על עומד על הפרק; בריסל איירליינס רואה באל על בת ברית ולא מתחרה בפיתוח תנועת הנוסעים בין בלגיה לישראל וכן בין ישראל ליבשת אפריקה ולשורה של יעדים ייחודיים ברחבי אירופה, אילהם אין טיסות ישירות מנתב"ג, כגון ארצות סקנדינוויה".

דיוויס ומקס נפגשו בסוף השבוע גם עם ראש מינהל התעופה האזרחית, אודי זוהר; ומנכ"ל רשות שדות התעופה גבי אופיר.בריסל איירליינס החלה לפעול בקו לישראל לפני כשנה וחצי בעקבות התמוטטותה של חברת התעופה סבינה. עד כה הטיסה החברה הבלגית כ-50 אלף נוסעים בין שתי המדינות.