בריסל איירליינס: גידול שנתי של 13%

החברה הפועלת בישראל חמש שנים מפעילה כיום שבע טיסות שבועיות וזאת בנוסף לשש טיסות הפועלות במסגרת הסכם שת"פ


00:00 ,23.11.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

החברה הפועלת בישראל חמש שנים מפעילה כיום שבע טיסות שבועיות וזאת בנוסף לשש טיסות הפועלות במסגרת הסכם שת"פ
 
על פי דו"ח רשות התעופה האחרון רשמה בריסל איירליינס 13% גידול מצטברים בהטסת נוסעים בקו לת"א. מחברת התעופה הבלגית נמסר כי היא צמחה באופן מתמיד לאורך חמש שנות פעילותה בישראל. הקו בין בריסל ותל אביב נחנך באביב 2003, בשיא תקופת האינתיפאדה השנייה, עם ארבע טיסות שבועיות. כיום מפעילה בריסל איירליינס 7 טיסות בשבוע בנוסף על 6 טיסות הפועלות במסגרת הסכם השת"פ (קוד שרינג) עם חברת אל על.
 
בחגים הפעילה בריסל איירליינס מספר טיסות נוספות על מנת להיענות לביקושים הגואים בתנועת התיירות הנכנסת והיוצאת כאחד. בתקופת הקיץ ובחג סוכות הופעל פעמיים בשבוע מטוס איירבוס 330 רחב הגוף.
 
החברה הבלגית מציעה עם כניסת לוח החורף לתוקפו שני מועדי יציאה מהארץ עם חיבור אל 60 יעדים של החברה ברחבי אירופה. החברה מציעה טיסת לילה הממריאה מנתב"ג סמוך אחר חצות עם הגעה מוקדמת מאד לערים מרכזיות באירופה, וכן טיסת קוד שרינג של בריסל איירליינס המופעלת במטוסי אל על, אשר יוצאת מנתב"ג בימי א', ג', ד' וה' בשעה 14:05 עם טיסות המשך לאירופה המגיעות ליעדיהן בשעות הערב המוקדמות.
 
מהחברה נמסר עוד כי בלוח החורף מצטרפים יעדים חדשים של בריסל איירליינס, בעקבות חתימת הסכם קוד שרינג עם חברת BMI הבריטית בהם אדינבורו (סקוטלנד), לידס ואיסט מידלנדס.