בריטיש איירווייס: תוספת למשקל המזוודות המותר

החל מה-13 בפברואר 2007 תגדיר החברה מחדש את המשקל המרבי המותר לכבודת המזוודות, וכן את הטיפול בכבודה במשקל יתר


00:00 ,07.02.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

החל מה-13 בפברואר 2007 תגדיר החברה מחדש את המשקל המרבי המותר לכבודת המזוודות, וכן את הטיפול בכבודה במשקל יתר
 
חברת התעופה בריטיש איירווייס ממשיכה בהגדרה מחדש של מדיניות כבודת הנוסעים בכל טיסותיה. החל מה-13 בפברואר 2007, תגדיר החברה מחדש את המשקל המרבי המותר לכבודת המזוודות, וכן את הטיפול בכבודה במשקל יתר. בטיסות ליעדים בארה"ב, קנדה, ברמודה, האיים הקאריביים, ניגריה, ברזיל ומקסיקו-  יורשו נוסעי מחלקת תיירים לשלוח שתי מזוודות במשקל של עד 23 ק"ג כל אחת.
 
בטיסות המשך יזכה הנוסע לכבודת המטען הנדיבה יותר – לדוגמא, בטיסות מתל אביב לארה"ב, יוכל נוסע במחלקת תיירים לקחת שתי מזוודות במשקל 23 ק"ג כל אחת, במקום המכסה המותרת בטיסות ללונדון, העומדת על מזוודה אחת במשקל זה.
 
יעל קטן, המנהלת המסחרית של בריטיש איירווייס ישראל, אמרה: "בחנו מחדש את מדיניות הכבודה כחלק מההכנות לקראת פתיחת טרמינל 5 בנמל התעופה הית'רו בשנה הבאה. המדיניות החדשה נדיבה יותר ופשוטה יותר ויש לה מטרה אחת ברורה - להקל על הנוסעים על ידי חסכון בזמן וצמצום התורים בשדות התעופה."
 
במסגרת המדיניות החדשה, יזכו נוסעי מחלקות היוקרה (ראשונה First, עסקים Club Worldותיירים פלוס World Traveller Plus) לתוספת בשיעור של עד 130 אחוזים משיעור כבודת המזוודות והמשקל המותרים היום נוסעי המחלקה הראשונה ומחלקת העסקים יוכלו לקחת 3 מזוודות במשקל כולל של 69 ק"ג, וכבודת המזוודות לנוסעי מחלקת תיירים פלוס תוכפל ותעמוד על 2 מזוודות במשקל כולל של 46 ק"ג.
 
על מנת לאפשר ללקוחות להתרגל בהדרגה למידות ומשקל הכבודה החדשים תאפשר בריטיש איירווייס שליחת כבודת מטען של 32 ק''ג לטיסות, המסתיימות עד ה-30 בספטמבר 2007.
 
החל מה-13 בפברואר, 2007 יחויבו כל המזוודות, החורגות מהמשקל המותר בתעריף בשיעור קבוע, אשר גובהו ייקבע בהתאם ליעד הטיסה. התשלום המלא בגין משקל יתר בטיסות ארוכות טווח יעמוד על 120 ליש"ט לפריט, בטיסות קצרות טווח (פנים אירופה) – על 60 ליש"ט לפריט, ובטיסות פנים בבריטניה – 30 ליש"ט לפריט. לקוחות בטיסות המשך יחויבו פעם אחת בלבד עבור כל הטיסה (לפי קטע הטיסה הארוך ביותר). זאת ללא קשר לגודל התיק, או למשקל עודף, כפי שנהוג היום.