בריטיש איירווייס: שני תיקי יד בנמל התעופה הית'רו

זאת עקב ההיתר המחודש שניתן על ידי משרד התחבורה לחלק מנמלי התעופה בבריטניה. המשקל הכולל המרבי של תיקי היד יוכל להסתכם ב-23 ק"ג


00:00 ,06.01.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

זאת עקב ההיתר המחודש שניתן על ידי משרד התחבורה לחלק מנמלי התעופה בבריטניה. המשקל הכולל המרבי של תיקי היד יוכל להסתכם ב-23 ק"ג
 
החל מ-7 בינואר 2008, בריטיש איירווייס תנהיג מחדש את ההיתר לשאת שני תיקי יד ללקוחות העוברים דרך שדה התעופה הית'רו או ממריאים ממנו, וכך גם לגבי מספר שדות תעופה נוספים בבריטניה. זאת עקב הודעת משרד התחבורה הבריטי על מתן היתר לכמה שדות תעופה בבריטניה לבטל את המגבלה על נשיאה של יותר מתיק יד אחד לתא הנוסעים במטוס.
 
יעל קטן, המנהלת המסחרית של בריטיש איירווייס בישראל, אמרה: "במשך חודשים ארוכים פעלנו למען הסרת ההגבלות על תיקי היד ואנו מרוצים כי השינוי הנוכחי מקל על לקוחותינו. החל מה-7 בינואר, לקוחותינו יוכלו לשאת שני תיקי יד במעבר בשדה התעופה הית'רו או בהמראה ממנו לישראל, כנהוג בשדות תעופה בשאר חלקי העולם. המשקל הכולל המרבי של תיקי היד יוכל להסתכם ב-23 ק"ג – יותר מכל חברת תעופה אחרת."
 
בריטיש איירווייס תנהיג מחדש את ההיתר לשאת שני תיקי יד לנוסעים העוברים או ממריאים משדות התעופה הית'רו, לונדון סיטי, ניוקאסל, אברדין, אדינבורו, גלזגו ומנצ'סטר.
 
ההגבלות לגבי כמות הנוזלים המותרת במעבר בבדיקות הביטחוניות בשדות תעופה בבריטניה נותרו בעינן.
 
ההגבלה לנשיאת תיק יד אחד בלבד נותרת בתוקף בשדה התעופה גטוויק ובקומץ נוסף של שדות תעופה בבריטניה. חברת התעופה תמשיך לשתף פעולה עם משרד התחבורה ועם מפעילי שדות התעופה להסרת ההגבלה עבור כל לקוחות בריטיש איירווייס העוברים בשדות התעופה בבריטניה.