מהיום כרטיס העלייה למטוס יכול להישלח כקובץ דיגיטלי לכתובת אימייל או למכשיר פקס
חברת התעופה בריטיש איירווייס משפרת את שירות הצ'ק אין האינטרנטי, ומודיעה כי לקוחות יכולים לקבל כיום את כרטיס העלייה למטוס גם כקובץ דיגיטלי (בפורמט pdf) לתיבת האימייל או למכשיר פקס.
יעל קטן, המנהלת המסחרית של בריטיש איירווייס ישראל: "אנחנו הראשונים בישראל שאפשרנו תהליך צ'ק אין שלם באינטרנט, הכולל הדפסת כרטיס העלייה למטוס במדפסת הפרטית. בעקבות משוב שקיבלנו מלקוחותינו, הבנו שלרבים מהם אין אפשרות להדפיס את כרטיס העלייה למטוס בתום התהליך. עובדה זו אילצה אותם, למעשה, לחפש מחשב אחר עם מדפסת או לאסוף את כרטיס העלייה למטוס מדלפק השירות של חברת התעופה טרם העלייה למטוס. האפשרות החדשה שאנו מציעים, מאפשרת להם להעביר את כרטיס העלייה למטוס כקובץ דיגיטלי למחשב אחר בו יש מדפסת, או לחילופין, לקבל אותו באמצעות מכשיר פקס."
תכונות חדשות של כרטיסי העלייה למטוס כוללות מידע מותאם אישית, אשר יאפשר ללקוחות נסיעה חלקה יותר, כולל: מידע אודות טרמינל ההמראה והנחיתה, אשר יסייע ללקוחות לתכנן את המעבר בשדה התעופה. מידע זה נשלח ללקוח גם בדוא"ל טרם ההמראה, וכן אינפורמציה אודות שעת הבידוק הביטחוני טרם העלייה למטוס.
בריטיש איירווייס: צ'ק אין באימייל
מהיום כרטיס העלייה למטוס יכול להישלח כקובץ דיגיטלי לכתובת אימייל או למכשיר פקס
00:00 ,25.05.2008
עשוי לעניין אותך
22.05.2008
אפריל: 2,049 נפגעים ב-1,126 תאונות דרכים
22.05.2008
דו"ח המבקר: חברת נמל חיפה בחרה מועמדים בהליכים שפגעו בעקרונות השוויון, התחרות והשקיפות
22.05.2008
משרד התחבורה: קווי תעופה נוספים לחברות ארקיע ישראייר וסנדור
22.05.2008
בית המשפט: הטבק לא הוברח, ויש להחזירו ליבואן
22.05.2008
תעלת הימים: תחילת ביצוע סקרי ההיתכנות
21.05.2008
חנ"י מקימה מאגר מידע לאומי לפעילות הנמלים בישראל